En büyük mutluluk ve en büyük sıkıntı anlarında sanatçıya gereksinme duyarız. -Goethe |
|
||||||||||
|
Şöyle dönüp baktım da, şu 2 yılda ne çok şey yaşamışız, ne çok anılarımız olmuş. Hüznü de beraber yaşamışız, sevinci de... İlk derslerimizi hatırlıyorum da, ne çok uğraştırdım sizi. Karşınızda hiçbir şey okuyamıyor, ya metni iyice yüzüme yaklaştırıyor ya da masanın altına girme gibi değişik girişimlerde bulunuyordum :=))). Hay Allah! Neydim öyle? Ne güzel günlerdi onlar. Ama ben biliyorum ki daha güzel günlerde göreceğiz. Siz benim sadece ders hocam değildiniz. Hayat hocam, sırdaşım, dostum, annem yani her şeyim diniz. (her şeyim siniz) En zor anlarınızda bile, hep beni dinlediniz. Bana akıl verdiniz, bana yol gösterdiniz. Bana hiç'' Kadriye işim var, senle uğraşamam'' demediniz. Hep ama hep yanımdaydınız. Siz bir operasyon geçirmiştiniz ya o zaman çok kötü olmuştum ben :=(( Sanki canımdan bir şeyler gitmişti. Ama hamt olsun ki, her şey çabucak yola girmişti. ( hamt olsun kelimesini de sizden öğrendim.) Hiç unutmuyorum biliyor musunuz? O kötü durumdayken bile, yani ameliyatınızı 4. gününde gece yarısı telefonlarla benle uğraştığınızı. O haldeyken bile... Ah hocam ah... Beni kaç kez ipin ucundan aldınız? Kaç kez o büründüğüm karamsar duygulardan çekip çıkarttınız beni? Kim bilir kaç kere? Geçmişteki yaralarımı bile, sizinle sardım ben. SİZE MİNNETTARIM. Siz çok ama çok iyi bir insansınız. Hayattaki kötülüklere inat, hep iyisiniz. Ve ben biliyorum ki, hepte iyi olacaksınız. Bana kızmayın olur mu? özelimiz'i yazdığım için.Ama herkes sizin nasıl mükemmel bir insan olduğunuzu , öğrenmeli. İyi ki hayatım dasınız, ne olursa olsun iyi ki yanımdasınız ve benimle birliktesiniz. Sizin o ''YAVRUM'' kelimeniz ömre bedel canım hocam. Allah'ım sizi bütün kötülüklerden korusun. Emeğinize, yüreğinize ve sevginize sağlık. Sizin hakkınızı hiçbir zaman ödeyemem. SİZİ ÇOK SEVİYORUM BİNNUR EDİSAN. Hayat öğretmenim; ÖĞRETMELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN. Hep var olun...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kadrıye odabas, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |