"Yumuşak olma ezilirsin, sert olma kırılırsın." -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Beni buraya sürükleyen sendin Bazen durmak ister insan, öylece durmak, Tam da burada duracağım. Buradan geçtin, her gün, bildim. Şu sırtını dayadığın ağaç, yaprakları intihara meyilli, Gevezeliği tutmuş, tepemde ötüşen şu serçeler, Ayağını bastığın bu nemli toprak değil miydi? Bahar kokan, senin içine içine çektiğin. Burada olduğunu bildiğimden, Bekledim saatlerce gelmeni... Elimi tutup, nefesini nefesime vermeni... Sen de benim geçtiğim yerlerden geçebilir misin? Bilemedim… Aynı gökkubbeye bakarız Lakin sen de görebilecek misin? Benim gördüğümü; Gözlerindeki ışık kuzey yıldızı değil miydi? Gitme vaktini haber veren. Tepede yükselen sisli bulutlar, Yüreğime çöküyordu yavaş yavaş. Üşüyorum, sesini ver bana, Sen susunca, sessizliğim çoğalıyor kulaklarımda, Susma, Anlat sade, İşten, güçten bahset Olmadı arıların neden dans ettiğinden, Konuş, sesini sesime kat, Sessizliğin beni boğmakta çünkü… Bekledikçe geçmedi saatler ama günler devrildi... Gene de sen benim geçtiğim yollardan geç, Kaldırım taşlarını sayarken Çocuk hafızamda Hızlanırım, Acale et! Durma, acele et! Durdun... Dingin bakışların uzaklaşıyor gözlerimden, Hazan mevsimleri geçiyor sokaklarımdan, Upuzun bir kış başlıyor Kim bilir kaçıncı baharım bitmeden. Oysa mimozalar karşılayacaktı bizi, Mayıs portakalları çiçeğe kesecekti daha Hayli üşümüş bir rüzgar esince, Sarılacaktık birbirimize... Oysa tozlu yollara vuracaktık daha Ardımızda bırakarak şehrin vahametini. Gidecektik. Gidemedik. Gidemeyeceğiz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © DERYA ADSIZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |