"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
Yap Derince... İki kelam et Gönlünce... İçin aşk anarken Yıllar nevâzında, Aykırısal evlerde Doğurganlık yapacak Gebe kuşları... Issız adaya düşsün Gül Cemâlin... Üç kelimât al Cebine... ELİF, SİN, MİM ... Can kadar iç bâdeyi, Aşk kadar an âvâreyi... --------------------------------------------- I- Elif... Elif... Ayrı tut gayrı Kendinden beni... Ne başça, Ne soncadır, Cehennemim... S/üzülen kelebeğin, İzinden aklaşacağım İçin gibi... Tacın, Ben olacağım... Zahirsiz bir sevginin Çorbasın da eklenirken Tuzun... Tadı yanacak Taş boğazlarda... Ayhh!... Bu Aşk, Diyecekler... Boğazının, Kaya kırılmasında... Mideleri, Ateş buzu Olacak... Birinciliğinde Hangi el kalkar Elif?... Sıra g/ecelerin Canı Hangi renktir?... Gönlün Kızılî şarapken... Can kadar iç bâdeyi, Aşk kadar an âvâreyi... --------------------------------------------- LX- Sin ... Sevgilinin perişahı Uruhundan alınırken Aşkın, İkinci olur Gidermiş Kızıl saçlarından... Mavimsi tüylerle Kaplanırken Canların, Kanatların Uçuşur Pembe asumanında... Taç takılan Prenseslerdeyken Kibir, Sen Şah olmuşsun Geçen zamanlarınla... Şizofren adlarını Dudak ucunda Resim payı kadar Bırak... Sevmek adını ar anmayayım Beldelerde... Be ... Sen ikinciliğin Azrail Meleğisin... Asude kalsın Ebrulî gözlerin... Can kadar iç bâdeyi, Aşk kadar an âvâreyi... --------------------------------------------- XL- Mim... Can kadar susamış canın, Can çekmiş ekmeğinden... Denizin yakar tuzu Kavurmuşsa Tortularını... Olsun... Sen ayaktasın hep Dimdik... Kralsı düşlerin sevişgenliğik Gösterirken, Sen can oluyormuşsun Aşka... Gönlü ar Anma... Yine buradayım Hep Cehennemin en Dibinde... Mim... Ellerimi öp... Kokun alsın beni bende Bu gece... Can kadar in bâdeyi, Aşk kadar an âvâreyi... --------------------------------------------- Dost olurken Sen benle... Dokuza doğurur oldu Gebeliğim... Sev... Sevmeyi öz yapalım Kendimize... Can kadar iç bâdeyi, Aşk kadar an âvâreyi... ŞAİR-İ SİNEM-İ GÜZEL(Perizer...) SİNEM ÖZAŞGIN... NOT:ELİF ARAPÇADA 1 SİN 60 VE MİM 40 SAYILARINI TEMSİL EDER... EN İYİ DOSTLARIMA; ELİF... (EN YAKIN... ) SİNEM... (BEN... ) SAMİM’E... (DİĞER EN YAKIN ARKADAŞIM’A... )
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sinem Özaşgın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |