Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
Gittiğinde kurtulduğunu mu sanacaksın sevgimden? Duygularıma kalkan kullandığın onurun,mutlumu edecek. Okşanmaya muhtaç kediler gibi kalacaksın,yokluğumda, Beni düşüneceksin... ilk yalnız kalışında,kendinle. Gökyüzünde arayacaksın ışıltılarını gözbebeklerimin, Sana bakarkenki sevecenliğimi,bulamayıp burkulacaksın! Düşen her yıldız yüreğine saplanacak kurşun misali, Beni düşüneceksin... sokaklarda bir başına kaldığında. Mevsimleri şaşıracaksın,albümdeki resimlerin inadına, Yaz üşütecek,kış yakacak! gönlünü bensiz olduğun için. Baharlar yakana yapışan ellerim gibi,sıkacak boğazını, Beni düşüneceksin... kopardığın her takvim yaprağında. Anılarına bakacaksın,bir umut,bir avuntu olsun diye, Sana gülüşlerimi eskimiş bulacaksın fotoğraflarımda! Çekmecelerinde,gönderdiğim tozlu mektuplarıma üzülecek, Beni düşüneceksin...okuduğun her şiirde satır satır. Pişmanlığın yüreğinden dudaklarına taştığı gün, Tövbeler edeceksin,ayaklarının altına aldığın sevdama! Ve ... belkide ilk kez ağlıyacaksın ömründe böylesine, Beni düşüneceksin...gözlerinden kalbine düşen her bir damlada. Yere göğe sığdıramadığım aşkımı anladığın zaman, İçinde fırtınalar kopacak,kuru yaprak gibi savrulacaksın. Geri dönüp yaşamak ve yaşatmak isteyeceksin aşkımı!çok geç, Beni düşüneceksin...diri diri gömdüğün kabrimin başında.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © BİLAL COŞKUN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |