"Bilmezlik ile ne hoştum; hayalimde ne güzellik, ne de aşk vardı." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
bir cikolataya sevinir mi yureğim avucuma konacak paraya ucusur mu dersin? kırmızı pabuclarımı koyup uyusam basuma kırmızı puanlı elbisemi giyince bayram geldi der miyim papatya saclarımda sarı beyaz toka:) eller kınalanır bu bayramda kınalı kucuk ellerimi gören annelerin öpücüğü var yanağımda:) hani ben buyumek istemiyordum ya gercekten istemiyordum... topuklu ayakkabılarım rujum olmasa da guzeldi dünya arkadaslarım vardı, oyun diye sofradan fırlayıp gitiğim gülmek için el cırpmak için bir sevgiliye ihtiyacım yoktu ki... uykum gelince uyur, uyanınca yatağımda kimse tutamazdı ben buyuyunce geceleri uyumadan sabahlar edeceğimi bilmezdim ki uyumaya, uyanmaya, yeni bir gune baslamaya cesaret nedir bilmezdim ama öğrendim tek tek and içer gibi öğrendim... elma yemeği sevmiyorum artık,sofraya yumurta yemek için kosarak gelmiyorum sarı saclı bebeğim , benden daha sanslı onun saclarına bir sevgili değmedi belki ama olsun yine de onun sacları hala daha güzel... ben kucukken onunla cok guzel hayaller kurardık o ben buyurken yanımda olmadı sonraları ben dısarıda kendime baska oyuncaklar buldum sacı sarı kara oğlanlar sonra eve gelip hayallerimi sarı saclı bebeğime anlatır oldum o bir ağlasa bir konussa diyorum... ben hiç buyumek istemedim... daha fazla buyutmeyin beni...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Fatma ÇAĞIRGAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |