İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Sevdiğinden sonra gelirdi bu dağlar ona. Sevdiğinden muhakkak ki ayrılamazdı ama bu dağların da hasretiyle yanamaz dı ya. Avucunun içi gibi bilirdi buraları! Tepesinden, deresine… Her dağın isminden, içinden geçen her derenin ismine ve uzunluğunu eliyle gösterebilecek kadar ilmine muhtaç kalamazdı… Çeksenize bir “Peh!” Bunlarda ne var diye? Ama inanın bana, o, bu dağlar ve bu dereler sayesinde şair olabilmişti. Çok ünlü olmasa da sevdiğinin kalbinde ilk ve tek şair olmak onun için daha değerliydi. Ünlü olsa bu kadar mutlu olur muydu acaba? Böylesi daha iyi ona! Saadet, hiçbir akşam eksik olmadan yaptığı bir hareketi yine eyleme geçirmek istedi ve çıktı evden. Ve yine çıktı köyden dışarı. Karaca Köyü, evlerden dışarı sızan ailelerin sıcak ve sevgi dolu ışıklarıyla parıl parıl parlıyordu. Nur topu gibi. Cıyaklama sesleriyle, şenlikliydi bu köy! Sevenleriyle, sevilenleriyle… Özleyeniyle, özleneniyle… Ve en önemlisi de aşkla yaşadıkları haz duygularıyla bu köy adından söz ettirmekle ünlüydü işte! Karaca Köyü; Nam-ı diğer; Aşıklar, sevgililer köyü! Saadet, köy dışında ki hayatı daha fazla beğenirdi… Daha fazla! Ama sevdiğiyle… Sevdiğiyle çalıların arasında…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Türkben, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |