"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
unutmak var ya hani .. ne kolay unutur birileri .. aşkı bulmak mı ? aşkın büyüsünü yitirdiği bu devirde mi? aaah kandırma kendini ! hadi bul kolaysa uğruna yeminler ettiğin o güzelliği ! yürümeli aslında insan ne olursa olsun .. peki ayaklar neden adım atmıyor ileri ? bazı duygular var insanın kanını donduran , aşk da korkutuyor seni . gizlerin var içine işlemiş korkun gözlerini ufuklardan kaçıran .. acı .. Kolay kolay çekilebilir mi ? gözyaşın aksın rahatla derler , gözyaşı her zaman özgürce akabilir mi ? kısıtlı zaman dilimleri , ve onlara sığdırmaya çalıştığımız hayat iklimleri .. yazın sıcaklığı , kışın serinliği .. sahi bu soğuklar dindirir mi içimdeki alevleri ? bir çırpıda yırtıp atmak var her şeyi ! incinir misin ki ? yoksa onca anı içinde barındıran şeyler, bir anda koca bir çöp yığınına dönüşebilir mi ? hep bir sevgiliden bahseder şair , aşk yaşanmaz mı , olmadan bir sevgili ? insan bir şehri sevemez mi mesela ? ya da bir gökyüzüne bir denize , satırlar dökemez mi ? yoksa anlamsız mı kalır içinde insanı barındırmayan her kare ? belki de var şairin bir bildiği . sense hiç anlamadın bugüne kadar .. isyanlarımın aslında neyle şekillendiğini .. bulamasak da aşkı yaşayamasak da o masalı bir ara öğren bu kelimenin ne anlama geldiğini .. aaah sevgiliii aaaah sevgiliii …
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahsen Aksoy, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |