Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West |
|
||||||||||
|
yine bash agrilari tuttu hayatin ya da zaman denen sihirbaz beni shapkasi olarak kullaniyor. bugun yuregimde bir mayin patladi. bir de ustune ustluk uykusuzum. kare sheklindeki zaman icinde ancak gozlerimi kapatabiliyorum ben. ayaklandim yine.. buz kaliplarina bakar gibiyim onemsemiyorum yashamayi... bash agrilarim, vefa duygusu, yalnizlik, dayanilmasi guch ozlemler icindeyim. sen ve ben antibiyotikler kadar, esrarin dumaninin havada kalma suresi kadar variz. sensizim. tirnaklarimi yiyorum ve yuzmilyonlarca tutuluyorum sana. aci gercekler var aklimda. ne yaparsam yapayim asla degistiremeyecegim gerchekler. donushler, bitishler, zaman, hayat, sex, roller ve boshluklari kolayca doldurulacak insanlar. makbuzlari kesilmis biletler gibi hayata veda etmeden once bile cheliskiler yashayan ashagilik bir adamim ben.. beynim ne zaman chalisacak merak ediyorum. insanlar, din kavrami, aci biber, yakici gunesh, soguk su, kizgin kum tanesi, yollar, bulutlar, gok blue'su ve chatilar.. blue'suz chatilar... sokak lambalarina kufrediyorum.. vuruyorum bilegime kesici bir metal parchasini ve boshluga dushuyorum..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © rebel boy, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |