Olgunluğa erişmemiş şairler ödünç alır, olgunluğa erişenler çalar. -George Eliot |
|
||||||||||
|
Dış dünyamla bağım kopmuştu Suskun ve durgun… Gülümseyişlerim ve hüzünlerimde, Anıları hatırladıkça oluyordu Bedenim birbaşka zamana aitti, ruhumsa birbaşka… Yaşantımla geçmişim arasındaki Zaman farkı gitgide açılıyordu Kocaman bir boşluk… Hatırlasam diyeceğim bir şeyim kalmamıştı, Bu boşlukta Bu öyle unutkanlığımdan değil Hatırlayacak bir şey yaşamayışlığımdan… Sonra doğayı ,göğü izledim Bunca güzelliği sensiz yaşamak yitik, sensiz izlemekse ammaydı Koydum önüme beni. Gözlerim hep seni arıyor,senli mekanlar seçiyordum Özdeşlikler kurmaya başladım , Doğanın senle bütünleşmesini,adım adım izledim, Saniyenin altmışta birinde… Artık yapraklar düşerken dalından, Daha yavaş düşüyor, Kuşlar adeta dans ediyor Su bile daha berrak görünüp her taraf misli Sen kokuyordu… Beynim, devasa bir inşaat şirketinin hızıyla Davranışlarımı siretine Mekanımı süretine benzetmelerle Senli hayaller inşa etmeye başladım… Kainatı izledim sensiz ve sessizce, Bazen bir uçurum kenarında uçsuz denizi Bazen martının rüzgarla dans edişini… Bazen zifiri karanlığı delen yıldızı Bazen güneşli bir günde uzaktaki bir karartıyı Sana benzetim… Ey siret ve süret sahibesi, nerdesin? Çık karşıma ki Zamana, mekana ve yer üçlemine Birlikte meydan okuyalım…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © serdar Kaplan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |