Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
Gittin sabır kalmadı bu sefer hayır hayır. Temiz rızık kirlendi, döviz faiz leşinden Yittin sabır kalmadı bu sefer hayır hayır. Sustuk ve sessiz kaldık, bunca herze yenirken. Mehmetçiğime kelle, kelpe sayın denirken. Kahrolası kör terör tekrar filizlenirken, Yattın sabır kalmadı bu sefer hayır hayır. İktidar olununca gördün değişti tefsir, Yeni moda içtihat: fuhuş pak fazilet kir. Bu kirli siyasette aktör akrist pek mahir, Öttün sabır kalmadı bu sefer hayır hayır. Sureti hak görünüp her dem yaparsın hile, Son nefeste son sözler gelip takıldı dile. Avrupa yollarında yetmiş milyonu köle, Ettin sabır kalmadı bu sefer hayır hayır. Kalbine saplayarak batı denen illeti, Yaşattılar halkıma aşağılık zilleti. Koyun gibi gezdirip asil necip milleti, Güttün sabır kalmadı bu sefer hayır hayır. Zamanenin şeyhine şimdi veli deniyor. Hain alçak ne derse şimdi beli deniyor. Millet bir uçuruma şimdi sürükleniyor. Yettin sabır kalmadı bu sefer hayır hayır. Biz renk körü değiliz bunların neresi ak? Kervan ters döndü diye arkalarda kaldı hak. Sattık sattık kalmadı bir gıdım temiz toprak. Bittin sabır kalmadı bu sefer hayır hayır. Ozan Hadi’m gerçeği yine sen eyle beyan. Varsın artık kalmasın yanık feryadın duyan. Çoluk-çocuk, genç-yaşlı, tüm millet erkek bayan, Battın sabır kalmadı bu sefer hayır hayır.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AHMET ÖZTÜRK , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |