Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Yalnızlığa hece düşmesini, Senden öğrendim. Sen öğrettin şiir yazmayı. İlhamı sana ve yalnızlığa ait Mısralar mırıldanmayı, Senden öğrendim. Dudağından kalbime ok gibi saplanan Şarkılar dinlemeyi, senden öğrendim. Üşümeyi senden öğrendim. Yanmayı öğrendiğim gibi… Üşüdüm, yandım, şarkılar söyledim. İnledim… Geceleri Hüznü damıttığım imbikler, Hep seni sordu bana. Cevap veremedim. Diyemedim o kalpsizdir. Yüzündeki sıcaklığın aksine, Bakışı soğuktur ve zehirdir. Aşkın sıcaklığı dahi, Kristalleşip savrulur ayazında. Söyleyemedim bir aysberge tutulduğumu. İnledim… Umutlarımı çetele tuttum, Kaldırım taşlarına. Kayıt düştüm, Gece yarıları her turuma… Yağmurlar silemedi, Gözyaşlarımın Yanağımda açtığı oluğu… Hummalı titremelerimi görenler; Hasta sandılar, ilaç verdiler kutu kutu. Azdı sancım çığ gibi. Dinmedi. Sular kandırmadı beni. Vücudumun suyunu yatağım içti. Bense yine yanık, yine susuz, Şarkılar söyledim, şiirler yazdım, İnledim… Geceleyin Fırtınada savrulan köprüde Ben de vardım. Hissetmedim sallandığımı. Depremler oldu art arda yeryüzünde. Duymadım. Kayıtsızdım, ruhsuzdum, başkalarına. Ruhumu çaldığından beri… Delisin dediler, hayır değilim diyemedim. İnledim… Bir gün çıkıp karşına, Cesaretimi berkiştirerek, Sevgimi anlatmak istedim. Sen kayıtsızdın. Ve öfkeliydin. Başını önüne eğdin ve gittin. Anladı beni yalçın kayalar. Havalar, sular, şu bulanık nehir… Kaldırım taşları ıslandı gözyaşımla. Düğümlendi sözler gırtlağımda. Yumruk yumruk ezdi kalbimi. Seviyorum diyemedim. Boğuluyorum hele hiç. İnledim…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AHMET ÖZTÜRK , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |