..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Olgular görmezden gelindikleri için var olmaya son vermiyorlar. -Huxley
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Post-Modernizm > çağatay t.




26 Şubat 2012
Bir Dünya ki Güzel mi Güzel ve Ali  
çağatay t.
İyi geceler Ali, kalbim seninle...


:ADIG:
Bir dünya düşlüyorum güzellik dolu, öyle bi güzellik ki “güzellik” demenin suratımda bıraktığı tebessüm kadar gerçek, güzellik kadar gerçek. Kelime oyunları içerisinde saklanmayacak kadar, bariz, düz, temiz ve saf bir güzellik. Çocukluktan kalma, raflara kalkamayan -hayatın en gerçek provaları- oyunlar gibi kirli değil ama ;mesela yerden yüksek gibi değil ”ben yüksekteyim ali bana dokunamazsın” zaman geçti ve “Ali, ben okudum toplumun istediklerini yaptım, sessiz, itaatkar bi kul oldum ve yükseldim bana bişey yapamazsın hatta konuşmazsın bile önce randevu al, yüksekteyim Aliiiii” yada seksek “Ali ben çizginin dışına çıkmadım ve kazandım sen çizginin dışına çıktın kaybettin” zaman geçti “ Ali ben hala çıkmadım o çizgiden kazandım sen çıktın Ali söylenen kurallardan çıktın, kaybetttin Alii” bu provalarda başarısız olman bir tercih sebebiyse yandın Ali yandın her daim yandın kaybettin Ali.. ahhh Alii ahhh nerden nereye getirdin beni...
Üzülme be Ali umudunu taşı ki içinde ki hayat sana yağmur, kar, fırtına ve bilimum bütün gökyüzü hareketleriyle saldırırsa seni korur ısıtır, gerçi kime söylüyorum bunu. o umut olmasa sen şimdiye kadar bi kenarda yoğun hava muhalefettinden ölüp gitmiştin.Yalnız mısın Ali? Peki bu yalnızlığın seni nerelerde harap ediyor? Kebapla simit arasındaki farkı anlatabiliyor musun artık? En son ne zaman bi kadından çocuk sahibi olmayı düşündün daha doğrusu en son nezaman bi kadını düşledin Ali? Ahh Alii ahhh
Suçlu insanlar Ali ,suçlu acımazsızca sömüren ve Ali olmayanlar. Birbirlerine “ben yerden yükseğim demek için çıldıranlar” o caniler suçlu, yerden yüksekte olmamanın, çizgileri red etmenin bi tercih olduğunu anlamazlar onlar. Dünya bir çöplük ve o kadar alıştık ki biz, caniler yüzünden ceset olmaya ve ceset kokularında-kokularımızda- yaşamaya bazen ceset olduğumuzu unutup hadimizi aştığımızda iki kelimelik kuru bi veda cümlesi edip kaçıveriyoruz. İyi geceler Ali, kalbim seninle...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın post-modernizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Kahveyi Şekersiz Severim…

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Nihilistin Manifestosu


çağatay t. kimdir?

zıkkımın peki. . .

Etkilendiği Yazarlar:
john fante, charles bukowski, tom robins, john berger, cem alaş...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © çağatay t., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.