..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Çok söz hamal yüküdür." -Yunus Emre
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Dilek Şengel




3 Ocak 2012
Yar'a  
Dilek Şengel
“Yara en çok kanarken yakışır acıya...”*


:BJBG:
Kendi ayaklarımızın üzerinde durmayı öğrendiğimiz o ilk günlerde neler hissettiğimizi hatırlamayız da, tırmandığımız koltuktan daha doğrulmadan nasıl düştüğümüz, sandalyeyi geriye atıp toparlanamadan tepetaklak oluşlarımız hep hatırlardadır. Aynı ilk yediğimiz yemeğin tadını hatırlamayıp, içtiğimiz çorbanın –hele ki sıcaksa- içimizi yaka yaka boğazımızdan nasıl geçtiğini hiç unutmadığımız gibi.

“Aşk” da böyle bir şey sanki. Ya can yakıyor unutturacak kadar, ya da unutturuyor can yakacak kadar…

Kırık, yıkık dökük bir "ben" kalınca ortada sessizliğe bürünüyoruz, iç seslerimize inat. Sustukça kanıyor, sustukça yanıyor, sustukça bitiyoruz aslında… Unutmak için çabaladıkça aslında hatırlamak için kendimizi zorluyoruz. Bırakmıyoruz bir türlü gidenin yakasını, aslında ondan değil kendimizden kurtaramıyoruz yakamızı belki de. Kızgınlığımız, öfkemiz hatta kırgınlıklarımız bile aslında gidene değil de kendimize oluyor. Bize aitsizliğine inat, ona aitliğimizi sürdürüp yaralarımızı kendi ellerimizle deşiyoruz.

Her geri adımda daha da yara alırken, dönüş yolunu bulamıyoruz. Gel-git'lere daha fazla dayanamayıp kendimizi yollara vurduğumuzda da, geldiğimiz yerde bırakamadığımız duyguların esiri olup kahroluyoruz. Başka başka şehirlerde aldığımız nefes zehir olup bedeni sardıkça, kaçmanın da pişmanlığını yaşıyoruz. Unutmak için değil aslında, unutmamak için çaba harcıyoruz, zamana direniyoruz…

Dilek ŞENGEL
2008~


*Emre KALCI



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
"Aşk" Kurban Gider Hafızaya
Hoşça Kal Sevdiğim...
A'kara Kasım
Susuyorum
Aldatılmışlığın Gölgesinde Aşk...
Kod Adı "Dileği Kurtarma Operasyonu"
İstenmiyorsun..!

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kahkaha
Sen Yoksun
Sayıklamalar
Üç Nokta
Gel...
İtiraf
Sızı...
Dur (Ma) !
Hala Aşıksın Sen... Ama Sadece Şarkılarda...
An Sızı'n

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Şehri Ağlattın Sen [Şiir]
Zaman [Şiir]
Bahar Gözlüm... [Şiir]
Beste [Şiir]
Yağmur [Şiir]
Duyacaksın... [Şiir]
İki Harf [Şiir]
Yaşanacak Sevdanın Şiiri [Şiir]
Bir Daha Sevmeyeceğim [Şiir]
ve Kaybetmek Seni [Şiir]


Dilek Şengel kimdir?

Bakakalıyorum aynalara. . . . Yirmibeş yılın ardından öylece bakarken, Bak - kalıyorum bir başıma.

Etkilendiği Yazarlar:
Nilgün Marmara, Tezer Özlü, Murathan Mungan, Selim İleri, Cesare Pavese, Virginia Woolf, Sylvia Plath, A.H.Tanpınar, Tomris Uyar, Mina Urgan, Özdemir Asaf, Didem Madak, Oğuz Atay, Attila İlhan, Cemal Süreya, Turgut Uyar, Ferit Edgü, Lale Müldür


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Dilek Şengel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.