Çocukların eğitimi, zaman kazanmak için nasıl zaman yitireceğimizi bilmemiz gereken bir meslektir. -Rousseau |
|
||||||||||
|
Hepimiz biliriz,Orta Asya'dan geldiğimizi,savaşçı bir toplum olduğumuzu, fethetmediğimiz yer kalmadığını hepimiz biliriz ve bunlardan onur duyarız. Peki neden şimdi böyleyiz? Bunları kronolojik sırada incelemkte fayda var.Peki bunlar nasıl ve ne zaman başladı? Bu yozlaşma aslında Uygurlara dayanır,Uygurlar Türklerin yozlaşmasında ilk adımı atmışlardır ve cezasını da halen çekmektedirler.Peki Uygurlar ne yaptı?Aslında bize çok benzeyen birşey yaptılar,önce Mani dinine girdiler ve barışçı bir toplum olmaya başladılar. Yerleşik hayata geçtiler ve bu da Türklerin savaşçılık özelliklerini yok etti. Daha sonra İslamiyete girişimiz neden oldu.Herşeyi yanlış anladığımız gibi İslamı da yanlış anladık ve barışçı,sümsük,korkak bir millet olduk.Bunu kimse bugüne kadar sormadı,araştırmadı ama neden? Herkeste şöyle bir inanış var,İslamiyette soykırım yoktur ve ırkların karakteristik özellikleri yoktur diye ama öyle değil. Bunu diyenlere sormak istiyorum,kaç kişi cevap verebilir bu soruma,Allah madem soykırımı istemiyordu,neden Ad kavmi,Semut kavmi gibi kavimleri yok etti? Yahudilerin hepsini neden lanetledi?Neden Hz Musa zamanındaki Mısırlıların çocuklarının canlarını aldı?Eminim buna cevap verecek hiç kimse yoktur,bizim bu yufka yüreğimiz,daha doğrusu yahudilerin bize aşıladığı bu yufka yürek bizim Türklüğümüzü bozdu. Tabiki girdiğimizi heryeri yağmalayalım,suçsuz ırkları cezalandıralım,herkesi,her ırkı ayırmaksızın yok edelim demiyorum ama suçlu olan ırklar cezasını çekmeli,çünkü her ırkın bir genlerden gelen karakteristik bir yapısı vardır ve bu bilim tarafından kabul edilen bir görüştür.Bu genleri yok etmek de gerekir. Peki bunu gören kimseler diyeceklerdir ki Allah verdiği canı istediği gibi alır,peki can mal mı ki bu kadar kolay bir şekilde alınıp satılsın,hem Allah hiçbir şeyi nedensiz vermez, Kuranda bile yahudileri cezalandırmak için bir kavim göndereceği yazıyor.Neden bunu hala kimse görmüyor? Benim diyeceklerim bu kadar arkadaşlar,siz siz olun Türklüğünüzü sakın unutmayın. Egemenlik Türkündür!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Murat Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |