Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank |
|
||||||||||
|
Bilirmisin? Medeniyetin simgesi gelişmişliğin göstergesi Barut gazının itici gücüne teslim olmak Ebatı bile bilmediğim şeye Daha sayı saymayı bile öğrenmeden Ne güzel şey ölmek … Ne güzel renkleri sınırları bilmemek Yönleri öğrenmemek Siyah beyaz batı doğu demeden diyemeden ölmek Kim olduğunu bilmeden ölmek Daha neydüğü belirsiz bir dili konuşamadan ölmek Daha kulağıma yeni ilişen aşk nedir diyemeden Bir kıza dokunmadan ölmek Ne güzel şey ölmek… Ekmek kavgası denilen derde düşmeden Bir godomanın altında ömür süremeden Bir godoman olmadan ölmek Şunu da yap diyene Hasiktir diyemeden Ne güzel şey ölmek… sıradan bir insan olamadan sıradanlık içinde can vermeden düşünmeyi bile beceremeden ben çıkış kapısı bulurum diyemeden Ne güzel şey ölmek… Hak nedir adalet nedir derdine düşmeden Ellimi kaldırıp hayır diyemeden Daha bilmediğim bir sloganı atmadan Atamadan ve fişlenmeden Ne güzel şey ölmek … Babam gibi olmadan Göğsünü kabartıpta o işaret parmağı ile beni göstermeden Gözündeki mutluluğu görmeden Otur şu köşeye sıra bende diyemeden Ne güzel şey ölmek… Daha uzun bir yolla çıkamadan Başka bir dili yarım yamalakta olsa öğrenmeden Bu da bize benzemiyor diyemeden Yurdumu özlemden Anneme özlem duymadan Gizlice bir köşede ağlamadan Ne güzel şey ölmek Yaşamın ne anlama geldiğini bilmeden Sıkıldım her şey tek düze diyemeden Gitmek istiyorum diyemeden Gidemeden Ne güzel şey ölmek … Ne güzel şey çocukken ölmek …
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kenan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |