..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Tuğba Ece




6 Eylül 2011
Aşk Bazen Gerektiriyor  
Tuğba Ece
Aşk bazen yüksek yastıklarda uyumayı gerektiriyor..


:AGGD:
Aşk bazen yüksek yastıklarda uyumayı gerektiriyor.. Uyumak bahane diyebilirim ben buna. Sevdiğin bir şarkı çalar ve sen o sırada bir şeyler karalamaya karar verirsin. Rüzgar öyle şiddetli eser ki o sıralar, sevdiğinin soluğu boynunun bütün kemiklerini kırar. Sabah olur, gün aydınlanır. Ama sen hala bir geceye içlenmiş gibi durursun yatağın içinde.

Yüzünden sıyrılmış küçücük deri parçasıyla bir adam yaratabiliyorsa kadın. İşte tanrı da böyle bir şey diyebilirim ben buna..
Bir ağaç yapraklarını ne kadar zor kazanıyorsa o kadar kolay döküyor. İşte aşk denen ‘şey’ de böyle. Aşk bazen kaybetmeyi gerektiriyor.
Gözünüzden akan her yaşa destekçi arıyorsanız ya yağmur altına koşun yada gidin bir duşun altında sabaha kadar şarkılar söyleyin..Bilmediğiniz dillerde söylediğiniz her şarkı sizi aşıktan çok deli yapar ve kimse anlamaz içinizin dışa vurduğu dalganın büyüklüğünü..
Bunu kendimden biliyorum diyemem belki ama aşk bunu gerektiriyor..

Bir el ne demek? Tanımadığın bir el ? Sadece tutmaya yarayan bir organ sanıyoruz. Ama bir dokunuşuyla dünyayı yerle bir eden bir organ olduğunu kim yalanlayabilir. Düşünsenize; hayal ettiğiniz bir insan sizi tutmuyor size sadece dokunuyor.. İçinizin bütün otobüsleri (artık içinizde ne tür bir araç saklıyorsanız) dönüşsüz bir bilet almış ona doğru kalkmıyorsa yüzüme tükürün..

Bir bardak sıcak çayı bir duble rakıya değişiyorsa bir kadın. Aşk işte bazen buradan başlıyor..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sana Bakmaların Sınırı Yok [Şiir]
Beni İçine Atsan [Şiir]
- Açıklanmayan Tek Şey Aşk – Diyor Cemal Süreya... [Eleştiri]


Tuğba Ece kimdir?

. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Cemal Süraya


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Tuğba Ece, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.