..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > Atakan Karataş




26 Ağustos 2011
Eğitim Şart!  
Atakan Karataş
İlk yazım. Okumaktan bir şey kaybetmezsiniz. Severseniz müptelası olursunuz. Sevmezseniz de , hmm saniyelerinizi iade ediyorum :)


:AIDD:
Eğitim Şart !

1 milyon 648 bin adayın sınavı geçerli sayıldı. Sınavda en başarılı iller Yalova, Kırşehir ve Aydın oldu. Türkiye birincisi Ankara’dan çıktı. Adayların yüzde 79,6’sı 180 ve üzerinde puan alırken 38 bin 269 aday ise sıfır puan aldı.
*Üstün başarımızı taçlandıran sonuçlar ise şöyle.
En iyi üniversiteler sıralamasında öğretim, araştırma ve alıntı yapılan eserler gibi kriterler göz önüne alındı.En başta Harvard olmak üzere ilk 5 sırada Amerikan üniversiteleri yer aldı.Türkiye’den ise yüzde 55,4 puanla 112. sırada Bilkent ve yüzde 47,7 ile 183. sırada ODTÜ listeye dahil oldu.
*En önemli şeye dikkat çekiyorum.
1 milyon 648 bin adayın girdiği sınavda bütün kontenjan sayısı 672 bin.
Yani 1 milyona yakın genç üniversiteyle tanışamayacak.
Tanışmadığında ne mi olacak ?
*Ali işsiz kalacak.
(3 milyon 46 bin kişi şuan işsiz.)
*Ayşeyi kocaya verecekler.
(Kadın erkek eşitliği sıralamasında 135 ülke arasında Türkiye 126. sırada.)
(Çocuk yaşta evlendirilen kadınlar oranında %14’lük bir oranla Gürcistan’ın arkasında Türkiye, 2. Sırada.)
*İşsiz olan Ali ne yapacak ? Kapkaçcılık ,hırsızlık ,cinayet ?
(Türkiye 90 binden fazla tutuklu ile Avrupa ülkeleri arasında 1. sırada.)
*Eee Ayşeyi kocaya vermiştik .Bir de cocugu olmazmı ? E hani doktor ?
( Çocuk ve Anne ölüm oranları sıralamasında Türkiye dünyada 189 ülke arasında 108. sırada.)
(Türkiye, sağlık hizmetlerinin ulaşabildiği insan sayısı sıralamasında 96., sağlık hizmetlerinin eşit ve adil dağılımı sıralamasında 109’uncu sırda.)
*Mustafa da gazetecilik yapıyor .Bu haberleri gazetesine yazmak istiyor.Ama Orda dur birader ! diyorlar eğitimsiz insanlar sayesinde başa gelmiş ,suçlu olanlar.
(Dünya Basın özgürlüğü Sıralamasında Nepal, Quatar, Zimbawne, Irak ve Singapur’un gerisinde 138. Sırada.)
*Aman bişey atlamayalım.Suçlu olan demişken o artık suçlu değil neden biliyormusunuz ?
(Dünya rüşvet sıralamasında Türkiye Dünyada 6. Sırada. Aynı sonuçlara göre Türkiye, rüşvette Avrupa’da 1. Sırada. Dunyada biraz geride olmamıza sevindim bari 6.)
*E bu rüşvet veren Ağalar. Veriyor EĞİTİMSİZ seçmene ipi , ip bittiği yere bas diyorlar damgayı.Onlarda basıyor ve bunun adı demokrasi oluyor.
(Türkiye Dünya Demokrasi Sıralamasında Gana, Lübnan, Bangladeş ve Moğolistan’ın gerisinde Nikaragua ile birlikte 89. Sırada)
*Ne olacak bu Türkiyenin hali diye soran sayın okurlarıma
Siz Türkiyesiniz, Büyük düşünün diyorum.
(Türkiye İnsani gelişmişlikte 79’uncu.)

Ali , Ayşe ve Mustafaya ne mi olacak ?bir dahaki yazıda.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yıldızlarla İzleyeceksin Yükseldiğimizi Atam! [Şiir]
Hayallerimizi Satmadık Ya! [Deneme]
Eğitim Şart (2) [Deneme]


Atakan Karataş kimdir?

Beni benim anlattıklarımla değil,benim yazdıklarımla sizler tanıyın isterim.

Etkilendiği Yazarlar:
Yılmaz Özdil,İlhan Selçuk,Mustafa Balbay


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Atakan Karataş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.