..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Bireysel > SELMA BİRCAN




21 Ağustos 2011
Hayırsız Baba  
SELMA BİRCAN

:AFDE:
Dedimki madem bu Somali 20 senedir aç; neden hala çocuk üretimi devam ediyor.Dedilerki nesillerimi tükensin?.Dedim ki zaten bu çocuklar açlıktan ölmüyormu?Nesili devam ettirmek için gerekli mi bu?Dediler ki onların yaşama tutunmaları için gerekli.Peki o zaman biz neden bir çocuktan sonra ikincisi için ince ince düşünüyoruz?O zaman neden bizim Somali kadar kaynaklarımız yokken bile madencilerimiz yerin altında işçilerimiz güneşin altında çalışıyor?.Peki neden tazecik gencecik evlatlarımız bir Somali'li yeni doğan çocuk kadar değerli değil?

Bir zamanlar Somali'li korsanlar Türkleri kaçırdığında birşey yapmayan memleketimin insanı şimdi "Somaliyi görmeyen Türkiye'nin kıymetini bilemez" demiş.Sevgili başbakanım Suriye'deki kanlı mücadeleyi önlemek yerine Doğudaki savaşı ve orada acı çeken insanları görmen gerekmiyormu?Somalide'deki açlara koşmak yerine memleketindeki insanlar utançlarından geceleri çöpten ekmek topluyor bunu görebiliyomusun? Dış devletlerin sorunlarını çözmek yerine gel Türkiye'ye bak neler oluyor.Bu arada bi şehidimiz kayıp Başbakanım haberiniz varmı??

Irak'lıları;Filistin'lileri;Suriye'lileri doldurdun memleketime.Yakında Somali'dekilerde gelir.Yerleştir hepsini "Baba"cım.Biz bir köşeye sıkışır geçiniriz nasıl olsa...Sonra Tıpkı Güzel Van'ıma Irak kapılarını açıp memleketindeki gençleri tek tek öldürsün diye beslediğin gibi.Bakalım bu sahiplendiklerin bize ne hainlik yapacak?.

Eli Çindeki türk zulümlerine kadar uzanan;Filistin'in babası;Somali'nin kardeşi sevgili başbakanım gel memleketine dön ...Dön de bir bak burda "herşeye" rağmen güzellikler var.....


Bu arada sadece yalakalık yapmak için sazan gibi yardıma koşan sanatçı çakmaları güzel göbek atmışlar orda..Birde şu gitmeye cesaret edemedikleri yurdumun ücra köşelerine gitseniz.Merak etmeyin "devlet" sizin yanınızda....
SELMA Bİ



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


SELMA BİRCAN kimdir?




yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © SELMA BİRCAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.