Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı |
|
||||||||||
|
İyi duygulardan emekli oldum.Yalnızlıktır emekli maaşım.Birkaç dost dışında arayanım yok.Günlerim parklarda güvercin besleyerek geçiyor.Şehirlerin çekingenlik zırhını giymeyen güvercinler bana gençliği hatırlatıyor.Asla tadamadığım o yangına körükle gitme budalalığını... Sahne korkum olduğu için,izleyici güruhunun daimi üyesiyim.Emektar oyuncuların varlığının bilicinde sükut içinde izliyorum olanları. Akranlarımın-beni akranları sananlarımın- beyhude cilveleri dikkatimi çekiyor.Uzaktan uzağa bakışmalar,karşılık alamadıkları gülüşmeler, asla yerinden alınıp tatlı bir latifeyle kendilerine iade edilmeyecek beyaz ipek mendiller... İnsanoğlu sıkılgan,karşılık alamadığı zaman bıçak gibi kesip atıveriyolar ruhu okşayan böylesine güzel oyunları.Olumsuz sonuçlara alışkın tecrübelerim beni tekrar güvercinleri beslemeye davet ediyor.Bir yandan,gözgöze gelmesem de, insanların suratlarından kopan hayret bulutları sarıyor etrafımı."Nasıl olur da bir genç yalnız başına güvercin besleme ihtiyacı duyar?" sorusuna verilemeyen - mantıklı - cevapların sonucudur bunlar.Kara bulutlar sıkıntı veriyor bana. Ve her sıkıldığımda yaptığım gibi bir dal sigara çıkarıyorum alelacele cebimden.Daha ilk nefeste rahatlıyorum.Fabrika bacası gibi tüttüğüm zamanlarda kara bulutları kaçırıyorum sanki.Elimdeki kirli simit bitene kadar bu işlem periyodik şekilde devam ediyor.Masum varlıkları sevindirmenin verdiği hazla kalkıyorum oturduğum yerden ağır ağır. Birkaç adım boyunca beni takip eden güvercinlere bir sonraki ziyafetleri için söz vererek uzaklaşıyorum huzur tahtımdan. Bir kaç saatliğine mola verdiğim yalnızlık yolculuğuma devam ediyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © tuzcubekir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |