Bayram Kaya

Hemcinsler A

Hemcinsler doğal ortamın içine ne fakir olarak doğuyorlardı; ne de zengin olarak doğuyorlardı. Ne köle oluyorlardı; ne köle sahibiydiler. Ne de aradıklarını bulduklarında şanslıydılar; ne de aramadıklarını bilmemekle şansızdılar.

Hemcinslerin Tarihi 4

Kişisel sahiplik, kolektif sahiplik gibi herkesin sahipliğini gözetmezdi. Bu nedenle kişisel sahiplik kendisini ihsas ederken; milli piyango biletinin "size de çıkabilir" reklamı gibi mülk sahibine teslim olma üzerinde kişilere rızk dağıtmayı vaat ediyordu.

Hemcinslerin Tarihi 3

Ki bu artık zaman içindeki kişilerin her biri kendi keyifleri ile yapacakları oyun, eğlence türü merak giderme üsteli gayretleri yeni bir yansıma durum içinde birçok alan açmanın olanağıyladırlar da.

Hemcinslerin Tarihi 2

Ve yine kolektif emek zaman şimdilik başka hayat üzerinde olmamakla sizin üzerinize açılmış üstel bir zaman ve zaman tüneli olan kurt deliğidir.

Hemcinslerin Tarihi 1

Kuantum durum tümden ve aynı anda belirsiz bir olasılıklar bulutu içermenin üstel durumlarıdır. Oysa maddenin olasılık dağılımı belirli bir sayısal durumlara çöktüğü için olasılıktan çok de termine olmuştur (belirli olmuştur)

Kendisini Kopyalama 2

Totemin yakınsatıcı, sınırlayıcı, ortaklaştırışı ve transfer emekler üzerinde ortak birim zamanı ortaya koyucu bu tutumu ile geleceğin ve kendi paydaşlı kulvarının "üreten ilişki tohumlarını" kendi bağrında taşıyan dünyaya dönüşecek olan" her bir yol adımlarını bağrında taşıyor olmasıydı. Bunun böyle olduğunu ancak biz görüyorduk.

Kendisini Kopyalama 1

Sınırlı izole alan davranışları da baş ve sonuyla sınırlı olmak zorundaydı. Ancak izole alan da yeni bir eylem ve düşünce alanı açmakla tekrar sınırsız gibi oluyordu. Bu yansılar sizdeki totem düşüncenin sizler tarafından ortakla sılan kolektif düşünce olmasıdır.

Totemi Dil 24/ı

Totem kardeşler olmanın üçüncü temel yasası kardeşine dokunma meşruiyetiydi. Kardeşinin verdiğini kardeşinin dokunduğunu yeme, dokunduğu herhangi bir kardeşiyle cinsel ilişki kurma anlayışıydı. Ya da totemi temel yasanın üçüncüsü de kardeşi olmayanlara dokunmama yasağıydı.

Totemi Dil 24/h

Nasıl kolektif güç birliği her yönde merkeze doğru ve herkesle merkezden çevreye doğru ortakla sılan duygu ve düşüncenin alan gücüne dönüştüyse, çevreden merkeze doğru birleşimle olan alan etkisi de merkezde semboller diline dönüştü. İşte groteskti anlatış kolektif alan etkisi ile semboller dili olmuştu.

Totemi Dil 24/g

ÇÜNKÜ KÜRE YÜZEYLİ BİÇİM TOPLAM KOLEKTİF ENERJİYİ HER TARAFA DÜZGÜN YAYAR. İşte ortak paydaşlığın sırrı düzgün yüzeyli alan ve küre yüzeyli hacim içindeki enerjinin düzgün yayılması nedenle kolektif güç kolektif alanda herkesin yeteneğine, herkesin ihtiyacına göre pay almasına dönüşüyordu.

Totemi Dil 24/f

Dıştan totemi veya ilahi ya da mülk sahibi El merkezine doğru olan kuvvet çizgileri, istek eğilimlerinizle modüle edilir. Düğüm merkezinden size doğru olan kuvvet çizgileri de isteklerinizin karşılanması olan modülasyonlarla yüklüdür.

Totemi Dil 24/e

Totemi nokta (totemi alan) öznenin, yani eylemli ben bilinci olan kişinin; elmayla, elmayı doğrudan yeme girişmesi arasına girip yemeyi engelliyordu. Kişi yeme işini, elmayı totem merkezine getirip de paylaşana kadar kişinin yemesini biraz geciktiriyordu. Sosyal etki sosyal öğrenmeydi.

Totemi Dil 24/d

Tekil kişi, tekil kişi davranışları ortam alanına ilave bir alan ve alan dalgalandırılmasıdır. Hemcinsler bir alan dalgalandırması olarak bir araya gelirler. Bir araya gelme bir güç birliği ortaya koyar. Bu güç birliği kolektif etkidir. Kolektif etki hareketinde ötürü, kolektif etki ortamın nötr alan salınımına ilave bir alan dalgalanması

Totemi Dil 24/c

Cennet ve cehennemin imgeleri hep bu dünyadandı. Köleci cehennem kolektif alandan ayrılmayı köleci cehennem ile açıklayamıyordu. Kolektif düzlemle aynı zaman içinde olan köleci cehennem cennetten çıkışı aldatılma yüzünden oldu diye açıklıyordu.

Totemi Dil 24/b

Sunular, yani kurbanlar veya hediyeler yamyamların aç ve saldırgan öfkesi olan gazabı dindiriyorlardı. Sunular üretici grubun başındaki yamyam belasını defediyordu. İşte kurbanların yamyam tehdidi gibi bir belayı defetme işine saddugu diyorlardı. Kurban sadakası diyorlardı. Yani sadaka verme veya şimdiki deyimle vergi verme, baç verme, haraç verme, komisyon verme

Totemi Dil 24/a

Bu nedenle geçmişinde; totemi bir meslek sahibi olması gereken, totemi bir yiyecek ayrılığı olması gereken, totemi bir renk, giyecek ayrılığı olması gereken, totemi düzleme göre cinsel bir seçilim ayrılığı ve cinsel yasakları olması gereken Yılan grubunu El mantığı; Âdem ve Hava gibi birbiriyle ittifak etmiş, Ortadoğu kaynaklı iki

Totemi Dil 23/c

Cennetten kovulmayı gerektirecek denli çiğnenen yasaklar neydi? Âdem ve Hava hikâyenin yukarıda beri anlatılan tarihsel geçmişi yoktu. Her şey birden puf diye öğretilmiş olarak ortaya çıkıyordu. Çünkü köleci mantık kendi öncesi tarihi yok sayıyordu. Ve köleci tarihi ezeli ve ebedi olan söylemleriyle tarihsel oluşu kendisiyle başlatan bir hilenin

Totemi Dil 23/b

Totem yasalardan beri oluşan cinsel kültürlü yasaların izole kültür üzerindeki baskı ve basıncı mülk sahibini tanıyan ahit anlaşmaları içine doğru geçerken geçiş ritüelleri içinde anlatıcılar kendilerini Adam olarak tanımlarken, karşı tarafı da Eva olarak yani cinsel partneri kadın olarak tanımlıyordu.

Başa Dön