Yaşamak için topu toplam altı haftam kalsaydı ne mi yapardım? Tuşlara daha hızlı basmaya bakardım. -Isaac Asimov |
|
||||||||||
|
aşk bir kale alabilirsen askerleri mefasız mühimat az almakla almamak arasında aşk... Sevmekle sevmemek arasında bir muharebedir... Aşk bir bahcıvan... Çicegine göre muhamele yapar kimine az su ... Kimine fazla gübre... Aşk bir fidan yetiştirmedir acele edersin yetişmesi için verebildigince su,gübre ve nihayet kökler çürür fidan kurur.. Aşk bir flimdir hep başrolde oynar senaryoyu o yazar... Sen sadece oynarsın aşk tekneye benzer az su olursa gider çok su olursa batar.. Aşk bir güldür güzelligini görür avuçlarsın ve elinde bir yıgın diken aşk bir şiirdir... Şairleri mafeder... Aşk bir su azı faydalı cogu bogar,. Aşk tuzlu su gibidir içtikçe içer bir türlü kanmazsın susuzluguna aşk mamıç olmaktır seversin seversin heder olursun aşk kusurları görmemektir, binlerce yarin kusuru varken... Aşk halüsülasyon görmektir sevgilıde olmayan.. Aşk kayıp etmektir zafer varken... Aşk benligini yare vermektir. Aşk reklama benzer içine düşünce anlarsın... Aşk gözlerine toz pembe gözlük takmaktır hep olumlu düşünür olumsuz yaparsın aşk tezatlık yumagı sevmek terketmek arasında gider gelirsin aşk diyettir sevgiliyi düşünüp yemeden içmeden kesimektir.. Aşk aglamaktır.hıckıra hıckıra... Aşk fedakarlıktır. Tüm varını sevdigine vermek istersin. Canın malın herşeyini. Aşk cimriliktir.. Onu onunla olan herşeyi paylaşmak istemezsin. Aşk kıskançlıktır. Onu uçan kuştan kıskanırsın Aşk ask..aşk aşk destan yazmaktır. Seugilinin kahramanı olmaktır. Onun için savaşmaktır. Aşk imkansızı başarmaktır. Aşk tuzdur ekmektir. Aşk yüce rabbime yaklaşmaktır.. Aşk ahirete götüren bir şevdadır aşk insanları sevmektir aşk vatanını milletini sevmektir canı pahasına savaşmak . Ugruna ölmektir aşk özgürlüktür.aşk bagımsızlıktır. Ask aşk işte önemli olan senin kalbindeki aşk yüce rabbim cennet aşkından etmesin işte aşk paylaşmaktır... Aşk birlikteliktir. Aşk bir meyvedir.zor olsada olgunlaşması... Aşk şiiri okuyan kişide.. Okudugun şiirlerde aşk.. Aşk her yerde .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SİNAN İSPENOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |