Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Gözden yaş akınca hemen silinir Suç işleyen de yüzünden bilinir Yenecektir ki hemen dilinir Bir dünya ki işte böyle Komik bir şeye hemen gülünür Yatak serilirse hemen yatılır Yeni üretildiyse hemen satılır Bir dünya ki işte böyle Haddini bilmeyene nasihat edilir Büyümüş kıza görücü gidilir Çoban bulunursa koyun güdülür Bir dünya ki işte böyle Yanan şey hemen söndürülür İstenen şey hemen gönderilir Olaganüstü şey ödüllendirilir Bir dünya ki işte böyle Karanlıktaysan kibrit çakılır Seviyorsan sevdiğin aklına takılır Tabanca doluysa mermi sıkılır Bir dünya ki işte böyle Yavuklunun yolu gözlenir suçlu da nedense hep gizlenir Şer olacakta hep sezinlenir Bir dünya ki işte böyle Kötü haber hemen bildirilir İstenmeyen şey hemen indirilir İnsan asiyse hemen sindirilir Bir dünya ki işte böyle Biri ölmüşse hemen gömülür Taze ekmek hemen bölünür Yaşamdan anlamayanın defteri dürülür Bir dünya ki işte böyle Güzel bir kıza hemen bakılır Nişanlıya takı takılır Düştüysen bir tekmeyle iyice yıkılır Bir dünya ki işte böyle Keder varsa hep gizlenir İyi bir sohbet de dinleniverir Eceli Tanrıdan başka kim verir Bir dünya ki işte böyle (Serdar Sayıl-1983)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © serdar sayıl , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |