"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka |
|
||||||||||
|
ilk basta duygu adındaki arkadaşına herşeyi anlattı.Daha sonrada merveye söyledi.Ama simgeye söylemek istemiyordu. Çünkü ona güvenmiyordu.Ama merve onunda bildiğini sandığı için onada söylemiş ve simgede duymuş .Daha sonra ebruda simgeye herşeyi söylemeye başlamış.Aykutu ne kadar çok sevdiğini anlatıp duruyormuş .Simgede aykuta gidip herşeyi anlatmış .Ebrunun onu nekadar çok sevdiğini anlatmış .Aykutta ebruyla çıkarsa onu üzeceğini ve hiç bir kıza bağlı olamadığını ebruyu üzebileceğini söylemiş ve bunun için çıkamayacağını söylemiş .Ve bunların hepsi olurken ebrunun hiç birşeyden haberi yokmuş. Ebru bunları duyunca çok üzülmüş.Ve çokta utanmış. Aradan bir kaç gün geçmiş ve duygu ebruya sevgilisiyle yasadıklarını anlatmış.Ebruda bunları simgeye anlatmış.Çünkü simge ile duygunun arasından su sızmazmış ve onada söylediğini sanıyomuş.Meğersem bunu duygu simgeye söylememiş. Ve simge herşeyi duyguya anlatmış.Daha sonra ebruda simgenin söylediklerini duyguya aktarmış ve simge sinirlenip ebrunun aşık olduğu ve asla sevmekten vazgeçemeyeceği aykuta kuyruk sallamaya başlamış.Ve ikisi çıkmaya baslamış butun sınıf herseyi bilmesine ragmen ebru ile mervenin haberi yokmuş olanlardan.(yani aykut ile simgenin çıktığından) Bir gün fizik dersinden sonra simge ebruyu çağırıp seninle birsey konuşcam demiş.Ebruda aykut acaba benimle çıkmak mı istiyor diye düşünmeye başlamış.Halbuki onu bekleyen acı bir gerçek varmış. Ve bunu duyduğunda şok olmuş en yakın dostu ona buyuk bir kazık atmış. Ve bunu hiç haketmeyen ebruyabu olay acı ve hayattan bezme vermiştir.Bunlara dayanamayan ebru ilaç içerek intihar etmiş.Aykutta buna vesile olduğu için ve gerçektede ebruyu sevdiği için bir gün sonra buna dayanamayıp oda intihar etmiş. Şimdi söyleyin bana böyle dostluk varmı?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © fatma özdemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |