Herkesin derdi başka. -Orhan Veli |
|
||||||||||
|
Yakıyor bedenimi ayrılığın acısı Umutsuzluk tüketir oldu kalbimi Ne yapacağını bilemeden kalanlar gibi Bitiriyorum kendimi her günün her saniyesinde Dönmek istesem de tertemiz sevdama Yapamıyorum bu kadar günaha batırmışken bedenimi Sana gelmek istesem bile adımlarım geri geri gidiyor Gözlerim de parıltını görmek istesem de kapanıyor gözlerim Galiba siliyorum sana dair olanları Bırakıyorum korkak bir aşık olarak güzel sevdanı Bunu yapmayı hiç istemesem de seni kalbime kazıyamadan Gidiyorum aşkının ülkesinden bilmediğim uzak diyarlara Hüzün dolu kalbimi, bedenimi yanıma alıp Seni son bir defa gözlerimde yaşatmaya geliyorum Pencerenin altından yarattığın dünyanı görüyorum son bir defa Kan ağlasa da bu garip, çaresiz yüreğim Ne yapayım gidiyorum senden ayrılarak uzaklara Gidiyor olsam da şu an yine de unutamam güzelliğini Artık sevdam da ağlayacak gözlerim gibi bu ayrılıktan sonra Balıkların son çırpınışlarını yapması gibi Aşkımın son çırpınışları da yitip tükendi bir kuytulukta Aynı sensizlikte benim nefessiz kalmam gibi Beraber yürüdüğümüz çiçek bahçeleri Artık dikenlerin ayaklarımıza battığı sert yollara döndü Ve ben de öyle sessiz çığlıklarımla Kalbimi, ellerimi ve gözlerimi kanata kanata Haykırsam da sana olan sevdamı tüm dünyaya Ne desem de ne yapsam da olmadı Dönmedin bir zamanlar kalbinin prensi olana Ve ben de öylece gülmeyen hayatımı bir bavula katıp Gittim bir otobüsün buğulu camlarından ardıma bile bakamadan Kalbimin acı hüznüyle birlikte…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |