Aşkın şarabından içen başka şarap tada bilir mi acaba o öyle bir şaraptır ki kan kırmızı kar beyaz ilk yudumda zehirler insanı aşk şarabın bir yudumu senin bir ömrüne bedeldir. Gel de içme bu şaraptan kana kana. Bazıları bu şarabı tattım diye gezer ama içtikleri normal şaraptır bunları içen Mecnundur, Keremdir, Aslıdır Leyla dır başkası içemez o şaraptan ruhu yetmez bedeni kaldırmaz ölür gider dayanamaz. Zaten yaşar mı onlar bir virane gibi gezer bu şarabı tadanlar. Güneştir aydır ay çiçeğidir bu şarabı tadan. Şimdi hiç birisi yarine kavuşamaz güneş ayı kovalar ay çiçeği güneşi. Biz bu şaraptan tattık da ne oldu ne güneş olabildik nede ay ne Leyla olduk ne Şirin biz Mecnunlara özendik keremi unuttuk oysa onlar şaraptan kana kana içmemişler miydi. İçmeyenlere inat olsun diye sonsuza kadar acı çektiler bu acili tadamayanlara inat olsun diye gel de içme bu şaraptan bir yudum bile. Yaşamazsın belki ama öldüğünde meleklere şaraptan öldüm dersin onlar eğilirler karşılarında çünkü cennette böyle bir şarap yoktuk ya dünyada içeceksin bu şarabı ya içtim demeyeceksin. Şarap aşktır şarap sevmektir şarabı içmediysen dene derim. Ne yazdığım kadar açıdır ne yazdığım kadar tatlıdır bunların üstündedir aşk yıldızların tepesinde ab-ı hayatın aktığı yerdir sevgiliye sunduğun bir yudum kırmızı şaraptır.