..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan kendini bilmeli. Gerçeği keşfetmeye yaramasa da, yaşamayı öğretiyor. Ve bundan daha güzel birşey yok. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Emine Pişiren




23 Şubat 2010
Seni Seviyorum Işıl  
Emine Pişiren
“Aşkım, bu gece en sevdiğin şampanyayı aldım. Geçen akşamdan daha hoş bir fantezi yaşayacağız. Bu gece hazır mısın?”


:CAIG:

-Seni seviyorum Işıl.

-Ben de seni seviyorum Ahmet. İyisin değil mi?

-Evet, iyiyim canım. Sadece ayağımı oynatamıyorum.
Annemi telaşlandırma ne olur. Ona iyi olduğumu söyle.

-Peki, canım, o konuda içini rahat olsun. Dayan lütfen, senin için dua edeceğim.

Gök gürlemesi gibi bir ses ve ardından ahizedeki cızırtı ile nışanlısı Ahmet ile görüşmesi kesilmişti.
Şimdi elinde ondan kendisine tek yadigar bu son konuşmayı yaptıkları cep telefonu vardı. Işıl ince parmakları tuşlar arasında gidip gelirken yanlışlıkla “arşiv mesajlarına” gelen iletiyi gönderdi. Geri almak üzere telefonun arşiv bölümünü açtı. Kayıtlı yazıları tek tek karıştırdığında kendisine yazılmamış mesajlarla karşılaştı.
Yıllardır sevgisini yüreğinde taşıdığı Ahmedin bir başka kadınla olan üç mesajını heceleyerek okumaya başladı. Her hece yüreğine düşen kordan beter bir acıyla canını yakıyordu.

“Aşkım, bu gece en sevdiğin şampanyayı aldım. Geçen akşamdan daha hoş bir fantezi yaşayacağız. Bu gece hazır mısın?”

Bu mesaja gelen yanıt saklanmıştı:

“Yeter ki sen gel. Sana her zaman açık bu yürek ve her salise senle olacağımı bilmelisin sevgilim. “

Gözlerinden bardaktan boşanırcasına akan yaşlardan diğer mesajları zar zor okuyordu Işıl. Ahmedin diğer mesajını içindeki acı ve öfke karışımı bir duyguyla açtı.

“ Sana aşığım, seni çok arzuluyorum. Akşamı iple çekeceğim. Zaman çok uzun şimdi bana…Her zaman sana tapacak ve kölen olacak Ahmet…”

-Olamaz…Olamazz…Bunu bana nasıl yaparsın Ahmett?

Hıçkırıklarını tutamadı. Mide bulantısı ile banyoya doğru koşturdu…

Yüzünü yıkayamadan bayılmıştı.
Kendine geldiğinde yatak odasındaydı. Annesi başucundaydı. Ana kız gerçekleri paylaşınca Işıl’ın yürek acısına nasıl merhem olacağını şaşırmıştı. Depremde ölen damadının ihanetine yaşlı kadın da şaşırmış ve bozulmuştu.
İhanet keskin bıçak gibi Işılın yüreğini lime lime keserken, annesi telefonu ne yapacağını söyledi.

-O numarayı çevirip, kim olduğunu öğrenmezsem rahat etmeyeceğim anneciğim. Lütfen sen mesajın üzerindeki numarayı çevirir misin annem?

-Kızım boşver. Daha çok üzme kendini. Bak heder oldun, günah sana! Kimse kim!

-Dünyada olmaz annem. Sen aramazsan ben arayacağım.

-Peki…Peki…Hay Allah!..Evladın mı var, derdin de var!

Işıl’ın annesi salondaki sehpadan telefonu alır ve arşivdeki saklı mesajların üzerindeki numarayı tek tek tuşlar ve “ara” tuşuna basar. Tam o sırada beyaz komodinin üzerindeki Işıl’ın telefonu da çalmaya başlar. Genç kadın telefonu eline alır ve şaşkınlıkla gözleri açılır, ağzı bir karış açık kalmıştır.
Anne kulağındaki telefonu hala çalmaktadır. Sorar:

-Kim arıyor? Açsana kızım, ne şaşırdın öyle!

Az önceki öfke/intikam duyguları, şimdiyse pişmanlıkla takasa olmuştu. Acıyla yutkundu. Yutkunur midesinden boğazına kadar yükselen asitli sıvıyı. Cayır cayır yanıyorken içi/dışı…Genç kadının boğazından yırtılır gibi boğuk ve inlemeye benzer bir ses çıktı…

- Bu..bu nasıl olur!..Bu imkansız!..

Gözleri yuvalarından çıkacak gibi şaşkınlıkla açılmıştı.

-İmkansız olan nedir yavrum?

-Arayan Ahmet anne!..


Emine Pişiren/Edremit-Akçay
19.Şubat.2010

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Harikasiniz!
Gönderen: Yasemin B. Öztürk / , Almanya
23 Haziran 2010
Yazilariniza bayildim.Cok icten,sürükleyici bir tarziniz var.Begenimi sunmak istedim.Sevgiler.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşık Olmak İstiyor Musunuz?
Aşk Kağıda Yazılıyormuş...
Bana Hayır Dediği An İki Sözcük Onda Saklı Dursun

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anne Cennette Yemek Var mı?
Yumurtanı Nasıl İstersin Canım, Rafadan mı Kafadan mı?
Sarı Kediyi, Niçin Kireç Kuyusuna Atmıştım? - 1 -
Gel Mezarıma İşe Oğlum
Sarı Kediyi, Niçin Kireç Kuyusuna Atmıştım? - 2
Sarı Kediyi, Niçin Kireç Kuyusuna Atmıştım? - 2 -
Biz Önce Beş Kişiydik
Bu Çocuk Benim Değil
O Annene Söyle, Çocuğun Aklına Bunları Sokmasın (Son Bölüm)
Sarı Kediyi, Niçin Kireç Kuyusuna Atmıştım? (Son Bölüm)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Adamdan Saymışız [Şiir]
Ah Ulan Istanbul! [Şiir]
7. Didim Şiir ve Şairler Buluşması [Şiir]
Çekinme Söyle [Şiir]
Yağmur Kuşu Suskunluğu [Şiir]
Hangi Dua İle Sana Gelelim? [Şiir]
İsterdim [Şiir]
Davetsiz Konuk - 1 - [Şiir]
Madem ki... [Şiir]
Git Demene Gerek Yok [Şiir]


Emine Pişiren kimdir?

Yazmayı, okumayı ve birikimlerimi paylaşmayı seven biriyim. Edremit'in yerel bir gazetesinin köşe yazarıyım. Bazı web sayfalarında da edebiyat adına paylaşımlarım yayınlanmaktadır. Sevgi ve ışık sizle olsun.

Etkilendiği Yazarlar:
Mehmet Emin Yurdakul, Nazım Hikmet, Aziz Nesin, Victor Hugo, Balzac, Leo Buscaglia, Eric Frrom, Irvın Yalom, Dale Carneige, Doğan Cüceloğlu, Haluk Yavuzer...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Emine Pişiren, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.