Gerçek bir sevgide diğer insanın iyiliğini istersin. Romantik sevgide diğer insanı istersin. -Margaret Anderson |
|
||||||||||
|
uzandım sonra saçmalayan ses cızırtısına kabarttım gözlerimi. pencere camına kafamı dayayıp olanı biteni algılamaya çabalıyordum. ne anladığıma gelince hiç bir bok. hava ise gecenin de vermiş olduğu kasvetle tamamen korkuların yurtluğunu edinmişti. uzun saçlarımı geriye atıp kalın kaşlarımı geceye hazırlayıp kara gözlerimi bildik yumuşak edasından acımasız kimliğine bürüdüm. yüzüme banyoda akan buz gibi su ile pansuman yaptım diyebilirim. sonra kara elbiselerimi üstüme geçirip sokağın o cızırtılı ses yoğunluğuna doğru adımlarımı attım seri ve koşarcasına. ulaştığım yerde cızırtının kaynağıyla karşılaştım yıkık dökük bir barın parçalanmaya devam edilmesi sesiymiş. sahibine gelecek olursak selası okunmak üzreymiş. falan filan. mekanımın en boktan köşesine gizlenip sataşan olmaz diye dua ederken dahi aslında ne kadar sataşma meraklısı olduğumda ortaya çıkmış farkında olmadan. hah gülüyorum bazen bu şizofren güdülerime. ama kim derdi ki bu sataşma merakımın beni canımın tatlı olduğu hakkında bilgilendireceği bir gün olacak diye. yine bildik boktan köşemde oturuyordum. uzun zaman önce ağzıyla burnunun yerini değiştirdiğim ve hatta gözlerinin fazla olduğu kanısına varıp yüzünü gözleri görünmeyene kadar şişirdiğim herif yine hır çıkarma sevdasında dadanmıştı mekanın gıldır gıcık gıcırdayan koltuklarından birine. sağa sola laf atıp ağzını kullanamayıp mesanesinden içme eylemine devam edişine dayanamayıp sağlam bir tokadı suratının ortasına yerleştirişimin bana bebek yüzüme mal olacağı hiç aklıma gelmezdi. karşılayabileceğim bir hamleydi falçata parmağımı sıyırıp yüzüme yapışmadan önce. çene kemiğime saplandığını hissetmiştim onca velvelenin ortasında çeneme saplı falçatayla bayılana kadar ezmiştim serseriyi. şimdi yıllar öncesinin vermiş olduğu her haşmeti yitiriyorken bacaklarımdaki siyatik ve sancılar yakıyor hengamemi. boktan bir ziyaretti sanırım aklımın bana oynadığı nanik tiyatrosu. ha var ha yok zamanında çok yakılmış canların kanında yağlanıyorum sanırım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © erkan ulusoy, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |