Hata! Klavye bağlı değil. Devam etmek için F11'e basın... |
|
||||||||||
|
Bir otobiyografide zehirlenirken düşlerim, Balıkçıların yosun kokan ağlarından gülümsüyorum, İçime deniz karası yerleşen, Kutup iklimi sevdalara, Her tasarımında aşkın, Desenlerine uydurulan bir şair vardır, Denizkızı hayallerinde, Deşifrelenen umutlarının yeşerdiği zamanlara dair, Her aşk, Kendisini aldatan bir çağrışımdır, Sessizliğe büyütülen öğretilerden Yazgının köleliğine kopyası çekilerek atılan, Kapı arkalarından sevda şarkıları söylercesine, Geçişlerde ağlatılandır Hastalığını anımsarken dört elli analar Kucaklarında yitip giden çıkmaz sokaklar Ve dövünerek tavında bir demir eğretisi aşıklar, Bağdaş kurulupta çekilen tesbihlere Aba altından anlam katmaktadır, Bıyığı yeni terleyen işsiz sopranolar, Kurgusuyla bir olup her mülksüzün azabına, Söyledi içimdeki küflenmiş serzenişlerimi, Keşfini yeniden yaptırırcasına yakılmış günahlarıma, Bir karnaval coşkusu altında ezilen duygularıma, Çöl etkisi girdaplar bağışladı kan rengi yağmurlarıma, Dönüp bakabilsem demir maskemin ovalliğinden, Biliyorum sırtımdan bıçaklanacağım iktidar zengini aşklarıma, Kasaba tenhalığında beliren gecelerde, Mavinin çiftleştiği tüm renklere Açlığını ispat etmek isteyen bir çakal gibi saldıracak hayallerim, Zihniyeti eşyada hüküm süren iç ritmi bozuk sevişmelere Donanması batırılan bir kahraman gibi bölünecek yüreğim, Geçişlere takıntılı gecelerimi sorgulayacak ellerim, Alev alan dudaklarında sevdalının,imzası tüketilen her gecede Uyanacak binlerce şair kılıflarını kapı önlerine bırakarak Boğularak sahteliğe adımlanan her kelimede, Ve ben güleceğim kendi coğrafyamı ateşe verip Ne var ne yok bırakıp sevdalara, Bende onlarla gideceğim....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |