Düşgücü güzelliği, adaleti, mutluluğu yaratır. -Pascal |
|
||||||||||
|
Neden-niçin, kim,? vs sorulara yer yoktu hiç Gizli bir anlaşmaydı aramızda sanki ; Hiç kimse, birgün neden? demiycekti Nereye? demiycekti Başlarken ikimizde ‘neden başladı’ demediğimiz gibi Biterken de neden denmiycekti Hazırlıklıydım gisişlere; O yüzden her dakika bizim için bir ömür gibiydi Hadi dediğinde hiç nereye demedim Nereye istersek oraya gittik Sen bana ise hiç neden demedin Kavgalarımız sözlerle, bağırmalarla olmadı hiç bizim Sessizlik ikimize de en büyük cezaydı En büyük kavgamız sessizlik di bizim Özledim demek ise çok kıymetliydi Çoğu zaman lafa bile dökmeye kıyamazdık! Özledim kelimesi ; öpüşmelerde ki bakışlarda saklıydı Paylaşmak ise; hayatımızdı Bir şişe biramızı, sigaramızı, Bir olan bedenlerimizi Paylaşırdık birbirimizle sakınmadan, gizlemeden Hiç gözyaşı yoktu, Gözyaşlarımız kalbimize akardı ayrılık vakti Seviyorum seni ise sanki korkuturdu bizi Asla sözler vermedik birbirimize, hiç yalan olmadı İkimizde gerçekleri görerek yaşadık Biticeğini biliyoduk ama öyle olmadı Ne geceler bitti sensiz ne gündüzler geçti sensiz Ne bira, ne sigara nede sevişmeler tat verdi Zaman geçti gitti ama sen gitmedin yüreğimden Kalbimdeki gözyaşları gözbebeklerimden süzüldü Özledim, çok seviyorum dedim hıçkıra hıçkıra Tüm sözler gözyaşları tükendi senden sonra seviyorum , özledim lafı Bidaha hiç çıkmadı dudaklarımdan Sen gittin ya ben sana hiç neden , nereye demedim,diyemedim Sen gittin ya ben benden gittim kendime bile neden diyemedim….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © şafak kılıç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |