İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Zor geliyor… Seni buralarda tek başına bırakmak Ama bildiğim tek bir şey var ki Sen aşık bir adamı ve tertemiz bir aşkı Başkalarının kollarında bir kalemde Terk eylemezsin değil mi sevdiğim? Eğer her şey tersiyse aşkımızı paylaştığımız Bu şehirde sen bir başkasının kollarında isen. Sana ve o adi yüreğine sadece bakıp geçeceğim. Sense benimle bir kez olsun Konuşmak için yalvaracaksın. Ben içim ihanetinle yanıyor olsa da Seni çokça sevsemde Yüreğime taş basarak Seni ve anılarımızın olduğu bu şehirde Kalmayıp her şeyi kör bir kuyuya atar gibi Seni ve bu şehri terk eyleyeceğim. Belki bu dediğim zor olsa da Senin bana yaptıklarının intikamını almak için En güzeli bu olacak seni tek bırakmak Sen buralarda bir başkasıyla mutlu olurken Ben her gün bu yaptıklarından dolayı Her gece ölüp öteki günün sabahında Senin için dirileceğim. Ama tamamen dirildiğim vakit Herkes görecek nefretimin büyüklüğünü Ve bu şehir nefretimin ateşiyle Alev alev olup kora dönecek. Sen ve aşağılık o adam anlayacak. Bu ateşin sırrını ve yüceliğini Çünkü bu ateş hala seni sevdiğimi Ve kimseyle paylaşmadığımın kanıtı olacak. Seni ve onurumu o adamın ellerinden alacağım. Ve eskide yaşanmış şeyleri unutup Seni sevmeye devam edeceğim. Benim hayattaki tek varlığım olan güzel şey…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |