Özgür insan, denizi daima seveceksin. -Baudelaire |
|
||||||||||
|
bir başka gülüyordu. Bir başkası gibi değil, Hain saldırılarla yani aşka yoğrulmamıştım daha /yorulmamıştım Gülerliğin gelip geçiciliği yakışır insana savrulur daha başka anlamlara yüzümün fotoğrafları yoksa an mıdır gerçeksiliğim? bakabilmekti derdim uzağa gökyüzünün kesiştiği yerlere uzak derdim ben –ufukmuş– Bir hayli ansıtır yüreğimi pişmanlıklar elinde çırpınan çaresiz, yüreksiz ve sonu olmayan sevmeler Kirletilmemiş yalnızlıklar olur donmuş, kararsız vakitlerin akşamında aklıma hüzünler gelirdi unutulmak, karelere bölününce bir yüreğin vardı yüceler yücesi anlamlarla belki göz yaşlarınla yıkanmıştı Ruhumun dinlenişi serindir her nasılsa onu kirletemem. Her şeyden fazlası hikayeler içinde, unutulmuş hayatları bize vermek için yaratılmıştır. Kendimi yalnızlığıma çağırıyorum suçlarımı unutturmak için. Bütün yosun tutmuş soyut kelimeleri yaşantımdan çıkan hayatlara adadım. Kaldırımları adımlayan her kimse sonuçlarına katlanacaktır. Sana söylemiştim kalbime örtülerini serme gönlünün Yanmaya yüreğin vardı mutlaka "Yavrum yaren nerende?" Bir aşk türküsünden çok cevap bulmak için sorulmuş bir sorudur Gelmiyorsun, kapına çıkmadım daha ama olsan da bahar adını korurdu yapraklarla gizlediğim öyle çok cevap oldu ki utanırdım kendimden Öyle bakma, öyle dolma derin sulara gözlerin açık kalmasın yum ki gönlüm tazelendi yıldırımlarda Ne şen çocukluk şarkıları durdurur beni Ne yaban ilmeği korkuların ellerimi bağlayan Varır mı gönlüm çobanaldatan kuşların kanatlarıyla sana? Neşidesiz baharlar hiç yaz olur mu?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Coşkun Ağra, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |