Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank |
|
||||||||||
|
Ölesi karar bir çiçeğin tohum halleriydi Parşömene değmiş bir yaşlı divit. Kör köşede aralarına nifak sokulmuş Ayna ve etejer – ne cefalı bir nostalji Yüzölçümü belirsiz bir tabana askılı tavan muameleler... Çocuk bir yüzdüm hatırladığım, Aynaların zahiri yüzünden taşan. sonrasında Kirlettim zamanı. II/ Bir de kuşların kanatlarına kanaviçeler bağladım Çabuk dönsünler diye... Eski çağcıl bumeranglar... Ayna ve etejerin devri mi geçti? Yüzölçümü kayıp bir yeryüzüne Asılmış köftehor tuvaller!!! Gençten bir yüzdüm belki de, Metal plazmaların her yüzünden taşan... Bir o bend Bir bu bend... Sesim soluğum kursağıma fena halde Dolanmış. Kimi düşünsem bir yalnız Kime dokunsam bin kasvet... Öyle olunca bir çarşının derin devlet İşlerine sokuldum. Önümde yarı dolmaz kaplar, Etrafımda derin yüzü derin yaralı kadınlar, Arka fonda: Lied der Mignon... Aynı sözlerin rötarındayım: “Yazık, batıl bir ezgi gibi bırakmış bitmeyen şarkısının karanlık yüzünü Franz Schubert piyanoda...” Piyano bir sessizlik sözcüğü... Biraz seslilik... Hafif andante aslında... Düşüncesi andante kimi zaman Ama belki forte!!! Düş yakamdan Aziz Franz! Çok kibirli acılarımla bağlıyım Tüm tarihsel ritmlere... Solo bir akordeon... Bir ara nağme: Anti tema, minör, açık seçik bir Episod işte bu! Ben körü körüne bağşıyım... Hep aradalığın köşebaşındaki Korunaksız ağrısı caneldivenlerimde.. Bir ara nağme: kendi kendine anlamlı Ve bütünün içinde anlamsız..mı sanıyorsun Soluk tenli ellerinle? Ara nağmeler çarşısındayız.. Ellerimiz soluk bir yüzyılın tüm Parmak lifleri kopmuş piyanistlerini Anıyor. – Affet Schumann Ve ben seni her yalnızlıkta daha bir Yalnız seviyorum... Y a l n ı z c a..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mehmet Ulaş ORAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |