Aklıma gelebilecek en son şeylerden biriydin belkide.. Ne zaman okuyacaksın sen bunları bilmezken yazıyorum şimdi öylesine kaybolmuş bütün sözcükleri bir araya getiriyorum sadece. İçimden geçen bütün sözcükleri bir araya getiriyorum sadece. Tek ortak yönleri var sözcüklerimin yazarken yada içimden söylerken sen varsın gözümün önünde. Şimdi merak ediyorum neden sadece seni düşünürken geliyor bu kelimeler bu yoğun aklıma. Özlemiyorum oysaki seni ne elini tutmayı ne sesini duymayı istiyorum ama yazıyorum sana amaçsızca nedensiz. Varmıdır benden başka bu halde olan birileri ne yapmalaıyım onu bile bilmiyorum aslında. Hayatıma devam ediyorum o günden sonra yarınımda ne olduğunu bilmeden. Hiç merak etmiyorum ne olacağımı yada neler olacağını hayatımda senin kadar ilgili de değilim belki hayata karşı sadece yaşıyorum onu biliyorum. Anında ve istediğim şekilde. Benim için yeterliyken bunlar senin gözlerin beliriyor gözlerimde içimde anlamsız bir sevinç oluşuyor. İçimdeki o çocuk olarak kalmanı istiyorum yaşadığım ve tanıdığım için mutlu olduğumu bilerek devam etmek istiyorum. Nerde olduğunu merak etmeden yada kimlerle olduğunu bu şehirdemi başka şehirdemi olduğunu merak etmeden yaşamak istiyorum yaşıyorum da aslında ama bi yerlerde çıkmasan karşıma yeniden alevlenmese içimdeki ateş daha mutlu olacığım sanki ama olmuyor işte bi yerde yeniden çıkıyorsun önüme engel oluyorsun artık hayatıma yaşamıma nefes almalarıma engelsin artık. Git dedikçe kalıyorsun kal dedikçe kaçıyorsun. Bir sonumuz yok biliyorum git dediklerimde kalma o zaman yada kal dediklerimde hiç gitme bilmiyorum.. Yazıyorum sadece bilmesende yada bir gün bilecek olsanda.. Anlatamıyorum içimdekileri kimselere anlamıyor kimse. Herkes uzak tutmuyor beni senden. biliyorlar çünkü beni tanıyorlar her kelimende ya üzülüyorum ya seviniyorum hayatıma engel olduğunu onlar da farkında ve sen hala gel gitlerdesin. Ne seninle bir sonu düşündüm ne bir başlangıcı ne sonumsun ne de başlangıcım. Ama kal dediğimde gidiyorsun git dediğimde kalıyorsun. Gel dediğimde kaçıyorsun ama her an yanımdasın. Bende bu çıkmazlar içinde allak bullak oldum ne yapmalıyım bilmiyorum aslında biliyorum gibi davransamda bilmiyorum aslında rahatsız ediyorsun git dediğin gün geliyor aklımda lanetler okuyorum içimden sana ama biliyorum uzaklaştırmak için yaptın bunu bana canımı acıyacağını bile bile yaptın yine de. Kime yazıyorum ki bunları ama beni anlayacak insan sen misin yoksa bi başkası mı bilmiyorum. Ben seni sadece sevdim.. Adını duyunca içimde bi heyecan oluşmadı hiç. Sadece saplantım olmuştun alışkanlığım. Keşke öyle kalsaydık.. Keşke hiç bulmasaydık birbirimizi. Suçlamıyorum seni ama kendimi de suçlamıyorum. Kader de varmış diyip geçemiyorum. Anlamsız kelimelerimi bir araya getiriyorum.
Ben sadece saçmalıyorum aslında. Boşver. Kal dediklerimde git yada kal. Sadece sen mutlu ol o bana yeter. Senin varlığında yokluğunda bir aslında hayatımda varlığında mutluyum aslında gülüşüne hayran bu kalbim hiç gideme isterdim bu hayattan.. Ben sensiz düşmandım istanbula şarkıda dediği gibi ama senle de olmadı yaşanamadı bu İstanbul. İstanbul İstanbul olalı belkide ilk kez şahit olmadı buna hep yaptı bunu ilk kez beni sana aşık etmedi biliyorum son da olmıcaksın İstanbul için. Git dedim gitmedin kal dedim bende kalmadın. Şimdi biliyormusun o kadar da mühim değil. Yeni bir hayat peşindeyim yeni kelimeler yeni yaşamlar. Hep kelimelerimin içinde saklı olacaksın belki son sözüm de sen olacaksın bilmiyorum ama şu an yoksun bende.. Ama içimde bi yerlerde hep olacaksın.. Gel demiceksin ama git de demiceksin o kadar iyisin ki yapamazsın.. Öyle biri çıksın karşına sana ne git ne kal diyebilsin. Öyle biri çıksın ki karşına sana ne kıyabilsin ne de ağlatabilsin. Gülüşünde saklı kalsın hep. Durup durup gülmene nedenin olsun. Gidişinin ardında ağlayan olsun. Kaldığında gülenin olsun. Öyle biri olsun ki hayatında hiç bitmeyecek bi sevgisi olsun sana.. Aşık olmasın ama sana bir gün gidecek korkusu yaşatmasın diye.. Sen de hep böyle kal iyi ol insanları üzmemek için elinden geleni hep yap.. Sen böyle kal ben buna da razıyım.. Senin gülüşlerinde saklı her hayat benimde yazdıklarımda ortaklığımız bi bu olarak kalsın sonsuza kadar.