..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Unutulamayan Dönemler > GİRNE GÜL




23 Şubat 2007
Bebek, Kelebek, Annelik  
HOŞGELDİN BEBEK...

GİRNE GÜL


Kızımın varlığını ilk öğreniş ve ilk duygular...


:AHHF:
Testi ilk yaptığımda iki pembe çizgi kendilerinden emin belirince, çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. Başım dönmeye, kalbim hızlıca atmaya başladı. İkinci teste elim uzandı ürkekçe. İdrar damlası salına salına ilerledi ve evet iki pembe çizgi yine emin tavırlarıyla belirdi, bana inat edercesine...

Bağırarak ağlamaya başladım, öyle duygusallıktan, annelik içgüdüsünden falan değil, kendimi hazır hissetmemekten... Yada artık büyümenin, büyük olmanın keskin tokadı suratıma çarpınca kabullenemedim, ben hep anne ve babamın küçük kızı olarak kalmalıydım. Oysa şimdi kendi çocuğum oluyordu, minicik, miniminnacık bir bebekcik. Derken minik elli, minik burunlu bir bebek belirdi gözlerimin önünde, sonra çok güzel bir mavi deniz, üstünde masmavi kelebekler aceleci olmayan tavırlarla uçuşmaya başladılar. O da ne? Aralarına katılmıştım çoktan, kelebek olmuştum... Denizin üstünde bir bebek sliüeti oluştu ve bana öyle güzel gülümsedi ki, artık onu istiyordum.

Kelebek olmuştum...
Şimdi de anne olacağım...

Bir çocuk yetiştirmenin sorumluluğunun altında ezilmekten korkarak anne olacağım.

İçimde, karnımın altında bir yerlerde bir vücut büyütecek, sonra da onu dışarı çıkaracağım, anne olacağım.

Anne olmaktan korka korka, O'na vermem gerekenleri verememe endişesiyle anne olacağım.

Annemi yüz kere tebrik ederek anne olacağım.

Tüm annelere binlerce kez teşekkür edip, hayran kalarak anne olacağım.

Artık büyüdüğümü kabul etmek zorunda kalarak anne olacağım.

Vücudumdan bir vücut, benliğimden bir benlik oluşturarak anne olacağım.

Mutluyum...

Merak ediyorum...

Kelebek oldum, uçuyorum...

Anne olmak istiyorum...

Hoşgeldin bebek...

Hoşgeldin karnıma, hoşgeldin hayatıma bebek...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Küçük Aşk Hikayesi
Topaç
Çocuk (Su) Luğum - Kanepe Hikayeleri
Ortanca Kardeşten Filozofik İnciler


GİRNE GÜL kimdir?

Kalemimin ucuna gelince kelimeler, çağıldarım adeta, eğer o ana yazmazsam uçup giderler. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Gabriel Garcia Marquez, Hermain Hesse, Panait İstrati...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © GİRNE GÜL , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.