Sevmek bir başkasının yaşamını yaşamaktır. -Balzac |
|
||||||||||
|
Bir elimle ahizeyi kulağıma dayıyorum ve diğer elimle namluyu şakağıma. Sesinin dalgalanışını dinliyorum bir süre. Sorular soruyor. Ağzımdan çıkan kelimeler hiç olmadığı kadar emanet geliyor ve almak istediği cevaplar asla vermek istediğim gibi olmuyor. “Mektubumu aldın mı” diyorum “Evet” diyor “İçime yapışan bütün hisleri yazmaya çalıştım oraya ama yaşananlar kağıtlara sığmıyor” “Okudum” diyor. ”hepsini aralıksız okudum, gene saçmalamışsın.” “Hayır “ diyorum “Saçmalamadım ama okumanın, senin için sadece harfleri sıraya koymak olduğunu unutmuştum.” Yüzünün ani değişen çizgilerini göremiyorum ama sanırım sinirleniyor. Bağırmaya başlıyor, dokunduğunu eritiyor, deniz ortasından yırtılıyor . Suratıma kapatıyor telefonu. Pek şaşırtmıyor bu beni ama içimde bir çarpışma başlıyor, ani ve saldırgan. Öfkemi yerine oturtamıyorum. Büyük bir alev gibi gölgeleniyor odanın içinde. Alevlerin karanlık sessizliği sakinleştiriyor ruhumu ve düşünceli bir tavır takınıyorum kendime. Hatalar yaptım mı...? Şüphesiz... Kılıçlarımız çarpıştı kıvılcım, kan ve ter içinde. Ruhani kılıçlar daha çok acıtır bedeni, yeterince derine saplandığında. Elimdeki kılıcın üzerindeki izlere bakıyorum. Çentik çentik her yanı, lekeli, uzun süren savaşlardan çıktığı belli. Yine de unuttuğum birşeyler olmalı; Hayaller yok, düşler kayıp Ve ne kadar denesemde bulamıyorum. İç hesaplaşmalarımda açık var; Yaşanan hayatların işlevsiz bir yanı var...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Efe Erdem, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |