..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Doğa ve Dünya > gökhan




27 Kasım 2006
İki Bahar  
gökhan
kaç bahar tükettin ömrüm yaşamak uğruna derken, neler götürdü bizden baharlar...


:CJAG:
İKİ BAHAR


İki bahar, biri ayrılığın biri başlangıcı mevsimi diye anılırdı . Uzak okyanus kokulu memleketlerde.
Adına son denmesi bundan mıydı , sonbahar . Ayrılıkların başı olan son muydun sen?
Kaç gün tükettiğini sorsam, ne önemi var yorgunluktan yıkılan bedenin için bunun. Kaç sonun başlangıcısın desem sakın susma ; bu önemli benim için, bizim için , unutulanlar için, unutmaya mahkum olanlar için ... Ayrılık şarkılarının başrol oyuncusu veya nakaratı olduğuna göre milyonlar değil mi , belki de milyarlar , ne dersin ?
Bazen bir kefenin beyazlığına bürünüp, bazen sahte sözlerle, bazen de beyaz bir mektup zarfıyla çıktın karşıma ne çok yüzün var senin böyle... Hiç bir başlangıcın ilk kelimesi olmayı denedin mi sen ? Ama ne gereği var ki , sona bir konulan bir nokta olmak varken öyle değil mi? Ey sonbahar! Ayrılıkların kara incisi ...
Ya sen süslü bahar, sana ne demeli? Başlangıçların baş tacı... Sen kaç aşk sığdırdın o küçük kalbine , kaç fotoğrafa fon oldun o yemyeşil rujunla , kaç ele el değdirdin ? Sen yokken olanlardan haberin olsaydı yapar mıydın bu güzellikleri , ardındaki gri tozları bilsen ne yapardın acaba? Sen başka dünyaları süslerken , o senin sonun olan sonbahar ne dünyaların titrek mumlarını söndürür haberin var mı ?
Yoksa sizin dünyalarınız aynı değil mi ya da ayrı baharlarda mı doğdunuz siz . Yaşamak ne kadar zor muş iki bahar arası yeni bir baharı beklerken kavuşmak için , ya yeni bir bahar vuslatı son ederse...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümsüzlük

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yüreğimin Sevgilisi [Şiir]
Türkmen Kızı [Şiir]
Kızıma [Şiir]
Yârim [Şiir]
Öyle Bir... [Şiir]
Mefkûre [Şiir]
Keşke [Şiir]
Kimin Kurşuncusu [Eleştiri]
Necip Fazıl ve Anne [İnceleme]


gökhan kimdir?

Tanımlı bir hayat sınırlı bir hayattır. . .

Etkilendiği Yazarlar:
ahmet kabaklı,m.fuat köprülü,necip fazıl kısakürek,orhan veli,can dündar,critof garange,


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © gökhan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.