Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
o görünen annemin eli senin aldığın yüzükten belli kardeşlerimi düşünme onlar şu anda parktadır belki oyuncak helikopter alamamıştın ya hani alma artık istemem bak! onlarca helikopter hem hepsi de sahici kıpırdat gözlerini konuş benimle baba "elle gelen düğün bayram" derdinya hep bu nasıl düğün, bu nasıl bayram neden yerde yatıyor teyzen, halam, dayım , amcam? ne olur bir şeyler söyle konuş benimle hadi benim aslan babam... istemezsen bu sene okula da gitmem eğer gidersem geçen seneki idare eder, yeni önlük de istemem bir kerecik "oğlum" de yeter. bacaklarında kan var kırıldımı yoksa?! hemen alçıya alsınlar duyuyor musun geliyor ambulanslar... sen iyileşinceye kadar ben su satar, simit satar size bakarım; annemin çamaşır ipleri yine lopmuş sen üzülme ben takarım!.. daha dün senin kocaman adamındım; berbere götürecektin hani, uzadığı için saçlarım... "Yavrum" de okşa saçlarımı, öp yanaklarımı babacığım ne olursun!.. hadi kalk sen de bağır, sen de çağır her taraf yanıyor cayır cayır " Erkekeler ağlamaz" dersin ama ağlamak istiyorsan ağla vallahi kimseye söylemem baba gözlerinetoz dolmuş silsene baba! baba!!! baba!.. baba!.. yoksa baba!... BABAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! 17 Ağustos 1999 İstanbul (Şiirmatik)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yavuz Nufel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |