..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğaüstü henüz anlayamadığımız doğal şeylerin adı. -Elbert Hubbard
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Elif Kerenciler




11 Aralık 2004
Mektup  
Elif Kerenciler
Gundelik konusmalar ve yasanan bir hisler dolanbaci.


:BBJF:

gunlerdir telefonum yok.aslinda yapilan uyariyi dikkate almadigimiz icin bu duruma dustuk apartman sakinleri olarak. sonunda kablolari kesmis bizim herseyi soyledigi gibi yapan devlet dairesi calisanlari(!)biz inanmamistik ama cidden kesmislerdi iste sonunda herkesten bihaber gecirilen gunler.ama yine eski iletisim seceneklerinden mektup.bugun postakutusunda bisey gordugumde tanrim yine mi kredikarti borclarim diye soylendim ama bir de baktim uzaklardan gelen bir mektup.nasi oslemisim mektup almayi en son edirnedeki dostlarimla mektuplasmistim aradan tam 6yil gecti.6yil sonra ummadigin birinden mektup almak bekledigin ama ummadigin biri.eve girer girmez elimdeki posetleri bir yana atip hemen okumaya koyuldum.fotokopi sayfalarindaki yaziyi okurken konsantre olmaya calistim ama kagidin elimde biraktigi tuhaf histen de kurtulamadim.okuduktan sonra soyle bi keyif duydum icimde bir arkadasimin yazdigi yaziyi benimle paylasmasi hem de mektup gondermesi ne guzeldi.elimdeki tuhaf histen hala kurtulamamistimki bir de baktim ellerim simsiyah.fotokopiden kalma izler.acaba ayni izler onunda eline bulasmis olabilir miydi?kagitlari simdi elime aldigimda daha bi anlamli oldular benim icin.onun ellerinden sonra zarfa girmis ve simdi ayni kagitlara yalniz ben dokunmustum ve bir daha bir baskasina hic dokundurtmamaliydim.baska kimsenin izi olmamaliydi orda.derken ellerimi yikamak icin kalktigimda yere attigim posetleri alip mutfaga goturdum.banyoya girdigimde birde baktimki elimdeki siyahlik gitmis eser kalmamisti sanirim oraya buraya dokunurken ellerimde tasidigim yalnizca ikimizin dokundugu sayfalarin izi simdi tum evime yayilmis gibiydi tuhaf bir histi aslinda hem gulumsedim hem bundan kurtulmak istedim.evet evi temizlemeliydim.
Ne garip bir duygu bu hep gelmesini istedigin herhengi bir mektup,senin icin alelade olmayan birinden gelir,icinde hem olmasini istedigin biseyler vardir hem de eksik bir yani da vardir mektubun.bu da mutluluguna tuhaf bi anlamsizlik katar.ben neden mutluyum simdi?
Karnimi doyurdum simdi aklim bu kadar karisikken ondan mi ne ac da deildim aslinda midem bulanmaya basladi.tabi istemedigim halde yersem.hayatinda bazi an`lari boyle iste.kafaniz karisikken aslinda istemediginiz hatta hic ihtiyaciniz olmayan seyler yaparsiniz bu her anlamda olabilir,alis verise cikmak,yemek yemek,uyumak,sevmek,asik olmak,ders calismak,birini unutmak icin cabalamak...vs bu ornekler cogaltilabilir.nitekim uyku da olsa ask da olsa dogru zamanda olmadiginda ters tepiyor dengenizi alt ust ediyor nerdeydiniz gunun hangi vaktindeydiniz unutuyorsunuz.o gun hic yasanmamis gibi oluyor.ve engelleyemediginiz mide bulantilari iste tipki benim simdi yasadigim gibi.bu verdigim orneklerin hepsi icin gecerli.su ana kadar hayatimda ihtiyacim olmayan ne varsa yaptim sonuc: uykusuz geceler vakitli vakitsiz halsizlik sureklilik gosteren basagrilari intihar egilimleri falan.aslinda hepsi ne kadar gereksiz.cunku yasami yasamak inanin cok kolay yapmaniz gereken tek sey: kabullenmeyi bilmek ve ona gore davranmak.ya tabi tabi sacmaliyorum ben de bu kadar kolay olsaydi neden mutsuz insanlarin sayisi fazla?gunumuzde mutlu insana tuhaf gozlerle bakiliyor bu deli mi?mutsuzluksa aslinda olmamasi gereken kadar siradan.mutsuzum o halde sorun yok!mutluyum kesin atladigim birsey var!gibi seyrediyor dusunceler.
En azindan sunu soylemeye hakkimiz oldugunu dusunuyorum: mutlu olmak istiyorum!
Mutluluk diye aradigimiz sey her neyse onu da bir turlu bulamadim.gulmekse mutluyum,korkularmiz olmadan yasamaksa ben mutsuzum hem de cok mutsuzum...16:49

.Eleştiriler & Yorumlar

:: mektup
Gönderen: gönül sevinç / türkiye/Türkiye
27 Aralık 2004
merhabalar elif yazını ilgiyle okudum.bende mektuplaşmayı çok seven bir insanım beklediğim bir mektup geldiğinde heyecanlanan ve hiç nefes almadan bir çırpıda okuyup bitiren bir insanım fakat üzgünüm günümüz teknolojisinde mektubun yerini sms aldı ne acı ki mektup nostalji oldu... mutluluğa gelince... sürekli mutlu olan bir insan bunun kıymetini bilemez.arada sırada insan mutsuz olmalı ki mutluluğun kıymetini bilsin.yani buna çorbanın tuzu diyoruz biz. ama ben dilerim ki sen hep mutlu ol ve bize güzel yazılar yaz. elif yazılarının devamını diliyorum.sağlıcakla kal :)) Gönül SEVİNÇ




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalnız Geçirilen Bir Günde

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgililer Günü İmiş Miş

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Erimek Mum Kıvamı [Şiir]
Duman [Şiir]
Aşk Havası [Şiir]
Döndüm Ama Bilmeden [Öykü]


Elif Kerenciler kimdir?

Bazen yasadiginiz anla yasamadiginiz anin ortasinda goruntuler gelir gozunuzun onune iste bu devinimlerinizin yansimasidir belki okuyacaklariniz. Ben bugun varim ama birgun uyandigimda aslinda hic de var olmadigimi anladim.

Etkilendiği Yazarlar:
adalet agaoglu,janet fitch,cezmi ersoz


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Elif Kerenciler, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.