..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kitabının bir kopyasını gönderdiğin için sağol. Onu okumakla hiç zaman yitirmeyeceğim. -Moses Hadas
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Aşk ve Romantizm > Kibar TAVASAV




25 Mayıs 2004
A187 - Aynalar Param Parça  
Kibar TAVASAV

:IBG:
Kalbimin kırıklarında yürüyorsun gündüz-gece
Acıyacak tabanların
Kalbin kanayacak bir tutam sıcaklığa hasret içinde
Gecenin soluğunda
Dert düşecek cemre gibi yüreğine
Korkarım ben de kurtaramayacağım seni
Düşmüşüm aşk çemberine
Bedenim yıkık
Aynalar kırık
İçim burkuk
Kalbim dökük
Yok canımda bir can daha seni düşünecek artık
Sevda fidanlarının filizleri kurudu kökten bir yangının içinde
AYNALAR KAN REVAN İÇİNDE
AYNALAR PARAM PARÇA

Ben mücadelemi yaparken yaşadığım bu duygu selinde, senin için yapmadım. Tıpkı seninde bildiğin gibi sen buna asla değmez ve asla layık değilsin. Senin için bir gönül dolusu sevginin. Bir beyin dolusu aşkın hiç bir önemi yok. Senin için varsa yoksa önce gelen şey maddiyat ve konum. Ruhsuz olmuş yada olmamış bunlar sana hiç bir şey ifade etmiyor. Önemlide değil senin için. Çünkü sen ruhsuzsun.

Aşk ve sevgi parayla satılmıyor. Tanrım insanların kalbine sihirli bir değnekle indiriyor ve yaşatıyor. Bir insanın varlığında, satılan yada parayla satın alınan tek şey ruhsuz bir insanın iskelet kalmış ruh kalıntılarıdır.Ben çaresiz kalıpta bir parça ekmek uğruna, aç kalmış çocuğunun karnını doyurmak uğruna tenini satan kadına fahişe demem. Alnından bile öperim. Allahta elbet bir günahı işlerken öbür yandan sevabıyla onu affeder. İşlediği tüm günahlar işletenlere aittir. Ancak ben para uğruna ruhunu satan kadına da namuslu diyemem. Kimse onu bu yola itmemiştir. O kendi isteğiyle ve bilerek ruh fahişeliğinin eline düşmüştür.Sakın bana '' seni seviyorum '' deme, sakın bana '' sana aşığım '' deme batarsın kadın. Sen sevginide, sen aşkınıda paraya satıp, değiştin. İşte sen bir ruh fahişesisin. AYNALAR PARAM PARÇA.

Benim savaşım asla senin kirlenmiş ruhun için değildi. Benim savaşım kalbimde tertemiz bir pınardan dökülen aşkım ve sevgim uğrunaydı. Elbet ruhunu bilmeden bu aşk ve sevgim sanaydı. Şimdi ben kör talihe isyan ederken. Bir ruh fahişesine tertemiz bir aşk ve sevgi beslediğim içim Allah kahretsin ki binbir küfürler edip kendimden utanıyorum ve aynalara bakamıyorum. AYNALAR PARAM PARÇA.

Ancak senin için bu hiç önemli değil, sen her gün hiç sıkılmadan bakıyorsun. Her gün saatlerce hem de... Hiç bir zaman utanmadın, hiç bir zamanda utanmıyorsun. AYNALAR YÜZÜNÜ GÖRMEKTEN PARAM PARÇA.

Ruhunu sadist bir para kiri kaplamış senin. Aşk denen şey senin için seksten başka bir şey değil. Kiminle olursa olsun senin için bunun adı aşk oluyor. İşte aşkın adını senin gibi paraya ruhunu satan kişiler böyle böyle kirletiyor. Biliyorum bu sözlerimden hiç bir şey anlayacak değilsin. Rahatsız olacakta değilsin. Üzülecek hiç değilsin. Umurunda değil ki senin. Ama merak etme ben senin adınada üzülüyorum ve param parça olmuş aynalara seni her gün görmek zorunda kaldıkları için acıyorum. Sana acımak mı? Evet belki olabilir... Ama fahişe ruhuna asla ve asla. Senin ruhundan tiksiniyorum.AYNALAR PARAM PARÇA.

Ben mücadelemi yaparken yaşadığım bu duygu selinde, senin için yapmadım. Bir gece uyuyamadım, ardından sonraki gece, sonra bir öteki gece, sonra sonra, öyle öyle derken kahpe uykusuzluğa teslim oldum. Kurşun gibi vurdu beni sensizlik. Pencereyi açıp, soğukta bulutsuz gecelerde ufuk çizgisinden kuzeyden - güneye bütün yıldızları tek tek, bir senin adın, iki senin adın, üç senin adın, ondörtmilyonbeşyüzikibindört senin adın diye diye saydım ve gökyüzü aydınlanıpta sabah oldu. Ne güzel saman yolunun bütün yıldızları rengarenk.Ne güzel aşkının esaretinden hemde seni düşüne düşüne samanyolu galaksisinin altında ışıl ışıl yanan gökyüzünün sayesinde kurtulmak. Bir sonraki gece bir daha, bir sonraki gece bir kez daha böyle böyle gözlerimi kapadığımda artık sen değil gözlerimin önünde ışıl ışıl samanyolunun mühteşemliğini yaşar oldum. Gözlerimse artık çoook uzaklarda kalan senin için iki damla yaş bıraktı uzay boşluğuna ve dünya bir başka güzel parladı göz pınarlarıma. Saman yoluda bir başka güzel, ben yeni sevdaların kucağında koşarken, sana döktüğüm yaşlarım dolaştı kainatın içinde bir baştan bir başa sonsuzluğa değin. Bu seni son öpüşüm ve son görüşümdü ve son bir gecede teninle son kez ıslanışım, sen bu ıslaklığı çok iyi biliyorsun ki ömrün boyunca unutamazsın. Sen utan kollarımda yalan yere ettiğin sözlerinden, kıvranışlarından, inlemelerinden sahte her şeyin. Söyle var mı utanacak o yüz sende, sana acıyorum satılık ruhunla kaç kucak değiştireceksin ömrünce kimbilir. Bulutlu ve yıldızların görünmediği gecelerde de sabaha kadar caddeden kaç araba geçecek diye seni unutabilmek için bir senin adın, iki senin adın, üç senin adın diye diye Allah kahretsin sabahladım. İşte sen böyle çıktın kalbimin kök damarlarından. Arıyı sev, gülü sev, yılanı sev, şu dünyada var olan her şeyi sev ama kalbimin söylediği tek şey asla aşkını, ruhunu, sevgisini paraya satan veya değişen birini sevme. Kadın dediğin duyguları sahte olmamalı, kadın dediğin duygularıyla onurlu olmalı, kadın dediğin seni seviyorum, sana aşığım diyorsa aşkınıda, sevgisinide, ruhunuda asla paraya satmamalı. Ki insan dediğin böyle kadın. AYNALAR PARAM PARÇA.

Yalan bir sevgi senin ki. Sahte bir güzellik, dudağından dökülen sahte sözler, sahte bir ten ve para için çiftleşen bir ruh iskeletinin sahibisin.Söyle satılık duyguların kaç para? Söylede ettiğin tüm sahte sevgi sözcüklerinin ücretini sana ödeyeyim. Söylede ruhunun ederi ne kadar, ruhunu senden satın alıp azat edeyim. Aynalar yüzünü görmekten param parça.Çok yazık çok. ACIYORUM HER GÜN SENİ GÖRMEK ZORUNDA KALAN AYNALARA.

Şimdi bunları okuyacaksın. Anlamanı beklemiyorum ve istemiyorumda. Ben mücadelemi yaparken yaşadığım bu duygu selinde, senin için yapmadım. Benim savaşım asla senin kirlenmiş lekeli ruhun için değildir. Hiç bir zaman biten sevdaların ardından ağlamadım. Şimdi senin için değil sadece içimdeki sevdam için ağlıyorum.Sen sevgini, aşkını, sen ruhunu paraya sattın ve değiştin. AYNALARSA PARAM PARÇA.

Bunları okuduğunda bildiğim bir şey varsa bana kızacaksın. Benimde bu kızgınlığın çok umurumda olacak. Ancak anlamanı istediğim bir gerçek var. Benliğim, tenim, beynim ve kalbim seni bu kadar çok severken. Sen yazdıklarımın burasına kadar gelipte hala da bana kızacağına, düştüğün durumdan utanmıyorsan, üzülmeyipte hala şu satıra kadar gözlerinden yaş süzülmemiş ve ağlamamışsan; İşte bu benim sana, senin kendine ispatladığım ruh fahişeliğinin tokat gibi beynine indiğinin kanıtıdır. Hayırlı ve uğurlu olsun tepe tepe kullan, ruh fahişeliğin üstünde paralansın sevgilim. Beni de Allah kahretsin, Allah kahretsin ki seni çok sevdim. Sen bu sevgiye asla layık değilsin. AYNALAR PARAM PARÇA, İÇİM ACIYOR, SEN BİR RUH FAHİŞESİSİN BEN SANA ACIYORUM.

Şimdi git mavi saçlı bir gece girerken koynuma
Götür senden kalan her şeyi
Sabahlara kadar tenimi okşayan ellerini götür
Gözlerini
Dudaklarını emdiğim,
Dilimin gezdiği
Dudaklarımın değdiği her yerini götür
Kendini götür
Benliğimi götür
Tenini götür
Al beni de götür
Götür
İstemiyorum senden kalacak hiç bir şeyi
AYNALAR KAN REVAN İÇİNDE
AYNALAR PARAM PARÇA

Kibar Tavasav





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
A192 - Ihlamurlar Çiçek Açınca Gel
A002 - Sana Aşık Olmak
Sana Kuru İki Kelime Bırakıyorum
A001 - Aşk'a Tutsak Gülüşlerim
A219 - Işıkları Söndür... Ay Düşsün Gözlerine
A200 - Çağan Günbatları Esiyor Aşkın Yollarına
A038 - Benimle Evlenir misin?
A004 - Aşk Yağmurlarım
Yazar Mısın Parmaklarınla '' Seni Seviyorum '' Diye Dudaklarıma
Gözlerin Emdi Gözlerimi

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
A003 - Gülümsu/vıchy Bakışlım
A101 - Seni Seviyorum
Çömlekçi Suyu Saksıdan İçer Sevgilim
Rakı ve Kadın
A071 - Ölüm Sar Beni Kollarında Üşüyorum!..
Göğsümde Bir Çocuk Yaşatıyorum
A046 - Arkadaş!..
A009 - Dostum
A005 - Yaktın Beni
A014 - Sevgi Düşmüş Ateşe

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Türkler mi, Ermeniler mi Katletti? [Eleştiri]


Kibar TAVASAV kimdir?

. . .

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Kibar TAVASAV, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.