..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Düşünce dilden, dil düşünceden doğar. -Platon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > izzet




26 Mart 2004
Haşere Çocuk Eros  
izzet
Güç kalmadı Eros'un kollarında ve bunu birtek ben biliyorum.


:BBBJ:
Bilerek, isteyerek ve zevkle acı çekmek.Bu ne bir dervişin nefsini ıslah etmesi ne de acı başarıyı getirir felsefesi..ne bi getirisi var ne de sonunda mutluluk bu acının..iyi ve kötü yoktur bu acıda, ne tehlikeli şiir okursunuz ne de yağmurlara asarsınız ceketinizi..Zaman ne dursun ne ilerlesin ne de geriye gitsin istersiniz..Ne istediğinizi bilip bilmediğinizi bile bilmezsiniz..Artık sigarayı keyif için içmediğinizi bilirsiniz sadece...arka arkaya içmeye başlarsınız bu meleti..içinize çektiğiniz her nefes tertemiz dışarı çıkar..tüm pislikleri,kiri ve mutsuzluğu içinizde kalır...sizin dışınızda herşey tertemizdir sanki. Artık kimse sizin dilinizde konuşmaz, çünki O’nun lafzı geçmeyen herşey boştur size göre..Her cümle O’nunla başlamalı, O’nunla devam etmeli ve O’nunla bitmeli sizin için.Sanki yarın Dünya yok olucaktır ve bu sırrı bilen sadece sizsinizdir..Herkesin yerine bu acıyı çekmekte size düşer..Ama gocunmazsınız..siz seçilen kişisiniz...Eros’un en büyük ve en etkili oku size isabet etti....Aşık oldunuz..Peki bu acı niye? Ey güzellik ilahesi (Afrodit) ile savaş ilahı (Aris)'in, haşara çocuğu Eros, Yayını ikinci kez gerecek güç niye yok kollarında...Ben niçin yanlızım...Benim aşkım niçin karşılıksız...Sök çıkar kalbimden bu oku..Hiç acıma, tüm kuvvetinle çek..Kalbim sökülüp paramparça da olsa umrumda değil artık...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Vuslat

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Özledim [Şiir]
Sen Olan İstanbul [Şiir]
Hep Derdim [Şiir]
Kapat Gözlerini [Şiir]
Gülfem [Şiir]


izzet kimdir?

Kimsenin görmediği bir şeyi görmedim Kimsenin duymadığı bir şeyi duymadım Ne özelim, ne bulunmazım, ne de görülmez Kalabalıkları da severim Ama birgün odama geldim Herşeyin sustuğunu farkettim Ne yazar,ne şair. . . Ben sadece susmaktan korktum Ben sadece yazmaktan korktum

Etkilendiği Yazarlar:
N.F.K. ,Sezai Karakoç, Orhan Veli, M. Akif


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © izzet, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.