..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > HASAN MAHİR




11 Kasım 2003
Türkiye Cumhuriyeti’nin Sonu Geliyor  
HASAN MAHİR
ELİ KALEM TUTANI, DİLİ KONUŞANI, GÖNLÜ VATAN ÇARPANI, AYDINI, DÜŞÜNENİ, ŞEHİRLİYİ, KÖYLÜYÜ, DİNDARI, MİLLİYETÇİYİ, ALEVİYİ SÜNNİYİ, TÜRKÜ KÜRDÜ KISACA BU ÜLKEYİ SEVEN HERKESİ: GÖREVE ÇAĞIRIYORUZ


:BBHI:





Gündem:






Türkiye’de yaşayan dönmeler tarafından Türkiye Cumhuriyetinin sonu hazırlanıyor. Türk milletini dışardan yıkamayan güçler bunu içerden yapma peşinde. Özellikle halkla devletin kaynaşacağı milli ve dini gün ve geceler, bayramlar, halkın devletten uzaklaştırılması için bir fırsat olarak kullanılıyor.

Türkiye içerden ve dışardan sürekli kuşatılan bir ülke. Bu durumun sebebi köklü bir tarihten gelmesi. Birilerini yıllardır kuyruk acılarını içlerinde yaşıyorlardı. Şimdi bunları alenen söylemekten çekinmiyorlar.

Dönmeler en tehlikeli silahı kullanıyorlar. Vatan perverlik, Cumhuriyetçilik, Atatürkçülük, Laik, Kemalizm gibi kavramları önce dogmalaştırdılar. Bu kelimeleri kendilerine siper ettiler ve burada ülkeyi yıkma projelerini gerçekleştiriyorlar. İzledikleri yol çok basit halkla, devletin arasını açmak. Devleti oluşturan halkı memnunsuz yığınlara dönüştürüyorlar. Bunu yapmak en üst makamlardaki yandaşlarını kullanarak, milletin değerlerine küfrediyorlar. İnançlarını baskı altına alıyorlar.

Devletin üst makamlarından gelen halkın değerlerine karşı saygısızlık, halkta devlete karşı kin duyulmasına sebep oluyor.

Bu dönmeler seksen öncesinde SOLCULARI devlet düşmanı yaptılar, aynı dönemde MİLLİYETÇİLERİ devlete küstürdüler. Seksen sonrasında KÜRTLERİ devlet düşmanı yaptılar. ALEVİLERİ ezilmiş, inançları baskı altında olduğunu göstererek devletle aralarını bozdurdular.

İş; vatan, millet, bayrak, devlet uğruna canlarını vermeyi düşünen Milliyetçi – Muhafazakâr ana kütleye geldi. Onların inandıklarına hakaret edilerek şimdi onları devletten soğutmaya çalışıyorlar. Bu amaçları doğrultusunda da büyük mesafeler kat ettiler.

Şimdi zaman devlete sahip çıkma zamanıdır. Şimdi zaman bir olma zamanıdır. Durduk yerde “akıl vahiyden” üstündür diyerek Ramazan ayına girilirken milleti kışkırtanlara rağmen devlete sahip çıkma zamanıdır. Oruçlu halkın karşısında tüm kanallar canlı yayında Cumhuriyet coşkusunu verirken inadına su içenlere karşı inadına vatan, millet ve devlet sevgisini en yüksek doruğa çıkarmak durumundayız.

Eğer devlet sevgisini Muhafazakar Milliyetçi ana kütle kaybederse dönmeler amacına ulaşacak ve Türkiye Cumhuriyetinin sonu gelecektir.

Şimdi zaman devlete sahip çıkma zamanıdır.

ELİ KALEM TUTANI, DİLİ KONUŞANI, GÖNLÜ VATAN ÇARPANI, AYDINI, DÜŞÜNENİ, ŞEHİRLİYİ, KÖYLÜYÜ, DİNDARI, MİLLİYETÇİYİ, ALEVİYİ SÜNNİYİ, TÜRKÜ KÜRDÜ KISACA BU ÜLKEYİ SEVEN HERKESİ:

GÖREVE ÇAĞIRIYORUZ



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Türk Erkekleri Kadınlaştırıyor
Medya Gençleri Önce İlah Yapıyor Sonra Pazarlıyor

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ele Benzemezdin Sen [Şiir]
Garibanın Parkesi [Şiir]
Ben Aslında Buralı Değilim Hemşerim [Şiir]
İz [Şiir]
Minyatür Yüzlü Kız [Şiir]
Sırtı Yere Gelmeyen Pehlivan [Öykü]
Yalancı Bahar [Öykü]
Töre [Öykü]
Dağsız Kentlerin Dramı [Deneme]
Bazen Çekilmeliyiz İçimizdeki Hira’ya [Deneme]


HASAN MAHİR kimdir?

Hiç kimse

Etkilendiği Yazarlar:
Nfk


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © HASAN MAHİR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.