İnsandaki gerçek güzelliği ancak yaşlandıkça görebilirsiniz. -Anouk Aimee |
|
||||||||||
|
Kaybın olmaz bu sözcükten, hatta kazancın olur. Hem nedir bu korkun, küçük düşmekmi? Kurtul gururunun esaretinden, söyle, seni, seviyorum de. Zor değil göründüğü kadar, bu iki kelimeyi kullanmak. Bir defa kullanabilsen, bir defa söyleyebilsen ve bir defa seni seviyorum diyebilsen, neler hissedeceksin neler, ahh bir bilebilsen. Bırak sevgi selini, sevgi denizini, sevgi okyanusları yaratacak kadar büyük yüreklere sahibiz. Ama yinede, yoksunuz sevgiden. Neden mi? Çünkü o büyük yüreklerimizde, bir hastalık taşıyoruz, gurur adında. Ya beynimiz, oda hastalıklı değilmi? sevgi nedir ki, gururun yanında diye düşünen beynimizde, hastalıklı değilmi? İşte bu yüzden, dile getiremiyoruz sevgimizi ve bu yüzden yoksunuz, sevgiden. Hadi bir son ver bu kıtlığa, seni seviyorum de. Ve açığa çıkar sevgini, toprağın gelinciği, papatyayı ve daha binlerce güzelliği açığa çıkardığı gibi, çıkar bağrındaki sevgi denen o güzelliği. Söyle, seni, seviyorum de. Hadi, seni seviyorum de. Oğluna, kızına. Eşine, dostuna. Annene, babana. Kürdüne, lazına. Yörüğüne, çerkezine. Tüm millet ve milliyetlere, söyle, seni, seviyorum de. Bir kez söyledinmi, kurtulursun gururunun esaretinden ve hissedersin, söylediğin o iki kelimenin sana dönüşünü. Ve yüreğinden gelen sesi Çünkü kalbin, minnet duyarak sesleniyordur. Onu esaretten kurtardığın, taşıdığı sevgiyi açığa çıkardığın için sesleniyordur. Eyy beni taşıyan beden ve yöneten beyin, seni seviyorum !!!! Hadi sende söyle, seni seviyorum de. Çünkü ben, ama eğrin ama doğrunla, seni seviyorum Dünya ve seni seviyorum İnsanoğlu. Hadi sende, vakit kaybetme, seni, seviyorum de...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ŞÜKRÜ POLAT, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |