Düşünce dilden, dil düşünceden doğar. -Platon |
|
||||||||||
|
Memleketini sevdiğin zaman Anarşi ve terörün Paçasını aşağı aldın demektir... Memleketini sevdiğin zaman Ormanları yakmazsın Zengin ya da fakir Hiç kimseye hor gözle bakmazsın... Memleketini sevdiğin zaman Alır başını gidersin Yurdun dört bir yanına Bitlis de ki karıncaları, Artvin'de ki serçeleri Muş'ta ki balıkları, Tunceli'de ki güvercinleri Kontrol eder gelirsin... Memleketini sevdiğin zaman Takalarla balık tutan Uzun burunlu adamları da seversin Hamsilerin kavağa çıkmasını beklemeden Bir lokmada yutarsın Hainlerin cümlesini birkaç pula satarsın... Memleketini sevdiğin zaman Soykırım yalanlarına destek verenleri Defterden silersin Ülken için güzel, aydınlık günler dilersin... Memleketini sevdiğin zaman Hele de memursan Yurdunun her yerinde Yüksünmeden görev yaparsın... Memleketini sevdiğin zaman Bazen bir dağ başında ayağını bırakırsın Bazen sevdiklerini... Bazen hainlerin elinden kurtarmaya gidersin Hiç tanımadıklarını, bilmediklerini... Memleketini sevdiğin zaman Yan gelip yatmazsın, çalışıp çabalarsın Çoluğuna, çocuğuna, işçisine, köylüsüne Vatan sevgisi aşılarsın... Memleketini sevdiğin zaman Ülkende ki yabancılara hor gözle bakmazsın İnsanları sevmekten bıkmazsın... Memleketini sevdiğin zaman Memleketinin çile dolu yıllarını unutmazsın... Vatanına değer katanları Rahmet ve sevgi ile anarsın... Memleketini sevdiğin zaman Yunus'unu, Akif'ini, Nazım'ını Mevlana'yı, Necip Fazıl'ını ve daha nicelerini Yere göğe koyamaz, baş tacı yaparsın... Memleketini sevdiğin zaman Belki buluttan nem kaparsın Yine de bir tek Allah'a taparsın... Memleketini sevdiğin zaman Vatanın her köşesine İşte böyle şiirler yazarsın...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |