..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilinç ruhun sesidir, tutkular ise bedenin. -Rousseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > ERKAN




27 Kasım 2012
An Mahkumuydum  
AŞK AN'I

ERKAN


Gerçekleştirdiğim hayallerim var ''An'' dünyasında bıraktığım. Bir zamanlar gerçekleşeceğine inandığım hayallerimle; sahte aydınlıktayım.


:ACDJ:
Ne kadar çabalarsan çabala, ne kadar seversen sev ve ne kadar aşık olursan ol; yetmiyor hayata. Aşk, şekillendiremiyor hayatı.
Tarifi kelimelerle imkansız. Ama iki kalp atışı arasındaki an kadar kısa zamanda yaşanan anlamın adıdır Aşk. Gönül de işte tam oradadır belki de... Aşk'ın mucizesi o ''an'' da gizlidir. Bir ömre sığdıramadığın Aşk, o ''an'' ın deryasında yaşıyor belki de.
AŞK AN'I
Ne bir başı, ne de bir sonu vardır. Aşk ''an'' ı sonsuzdur... O yüzden yaşanan hayatın zaman kavramıyla bir ömür yetmez Aşk'ı yaşamaya. Zamandan münezzeh yaşamak lazım Aşk'ı...
An dünyasını bu dünyadan ayıran şartlara gebe bıraktıysan hayatı; Aşkına kardeş yaptın demektir acıyı... Sen değilsindir yada o değildir ''an'' dünyasının kurucusu. An dünyasının doğumu, sen ve ondan doğan Aşk'tır. Aşk güneşinin aydınlığıdır ve ''an'' dünyasını yaşanılır kılmıştır.
Ben böyle bir ''an'' a mahkumum işte. Müebbet bir mahkum olduğumu sanıyordum... Ban ''an'' a mahkum kalmak istedikçe, ben ''an'' dünyasında yaşamak istedikçe; itiliyorum bu hayatın içine... Elimi tutmuştu, bana sarılmıştı. Tek vücut girmiştik ''an'' dünyasına. İnanmıştım ve inandığına inanmıştım ''an'' dünyasının bu hayatı daha katlanılır kıldığına. Ama şimdi, O bu hayat içinden çağırıyor beni. Dokunmadan, dokundurmadan... Uzaktan... Biliyordum çıkarsam kapanacak yine ''an'' dünyasının kapıları. Biliyordum unuttu Aşk Anı'nı. Unuttu Aşk Anı'nın yaşattıklarını. Çok bekledim, ''an'' dünyamın güneşi doğmak bilmedi. Ve artık çıkıyorum hayatın sahte aydınlığına.
Hayat yine galip geldi Aşk'a. Artık O'nun zamanındayım, O'nun mekanında. Yani kiminle yaşandığı değil, neyin yaşandığının önem kazandığı düzendeyim. O'nun kadar başarılı olmasam da, aşinayım bu hayata da.
Gerçekleştirdiğim hayallerim var ''an'' dünyasında bıraktığım. Bir zamanlar gerçekleşeceğine inandığım hayallerimle sahte aydınlıktayım.

Hayata kafa tutarken yorulacağıma; Hayat beni harcarken yorulsun....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşkın İki Yakası
Hayat Bir Tuvaldir
Hayata Senin Gözlerinle Bakmak
Tenimdeki Yalnızlığı Ruhumdaki Aşk İle Yendim Ben‏
Hayat
Özlemde Tarif Olmuyor ki Tatlım...
Jeton
Tarifsizliğin Tarifi Hayatın Gerçeklerinde Saklı‏
Sevgililer Günü
Kelimenin Gücü


ERKAN kimdir?

yaşamda zoru seçmek


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ERKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.