Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Ben seçtim bu sınavı Ey Savcı Taş devrinden kalmadır bu seçim Hem av var hedefimde hem avcı Beyliğinden olmasam da takımdanım Küfelik hiç olmadım, küreselim küresel Sabah ezanı, diskodan çıkanların narası, Kurtuluş savaşı mı? Ekmek arası. Kedi, köpek bir çuvalda uyuyor Rüyalarda bozuşursa ne olur, Sen gününü gün et, Geleceği onlara bırak Sigara yakmak gibi bir şey Tepetakla bir baş, iki ayak Mukayyit ol mumyalanma Hızlı seferdeyken memleket Salla gitsin apaş dansıyla, Yokuş aşağı, pantolon, ceket. Fiyakanı bozarım derdi geçmiş nesil Ciğeri tam takım, dalağı üstünde, Tulum da çıkarıyorlardı, Panik atak oldum Yerimi yadırgıyorum geceleri Anımsıyorum, çıkaramıyorum kim bunlar Bu taşlı tarlada ne işim var Kaybettiğim atımı ararken, Uyanınca seviniyorum Dört duvar arasında Kaybettiğini bulma sevinci bizimkisi Alan alsın, satan satsın diyor kimisi, Oysa ben geleceğimi düşünüyorum. Amma da tutturuyorlar hedeflerini Altışar ok silahlılar önünde Tımar zengin Kaşağı da Ömer Seyfettin Gönenli, gönenmişlik Tosya’ya pirince niçin gidilsin Kilometre taşları belli Pilavlık bulgur daha çekici Sıcak baksın, bakmasın, Bu kez zor görevde seçici. Özdemir Asaf’ın gözüne dünya kaçtı Çıkartamadı biçare geldi, gitti Yetmiş milyonluk mum ışığı Üçüncü köprü, İkinci boğaz, Kaportadan takıldım Çin’in peşine, Son sürat, tam gaz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |