Yaşamım boyunca, ondan birşey öğrenemeyeceğim kadar cahil bir adamla karşılaşmadım. -Galilei |
|
||||||||||
|
ben senin ellerinle büyüttüm içimdeki üşüyen çocuğu. sakin sulardayken, senin çağlayanlarında batmayı öğrendim. yakınlığının bedelini susuzluğumla ödedim. çünkü bir parçamı seninle bıraktım ben. sen yetmez dedikçe ben daha çok sarıldım... göremediğim bir ele dokunabilmek için, ellerimi çamurlu, kanlı suların derinliğine emanet ettim, zehrine aktı içim, kayboldu yüzüm. gözlerim senin aynan oldu. şimdi bir parçamı alıp kirletiyorsun. beni yeniden yazmanı beklerdim oysa çizgisiz defterlerine, deneyip bir kere daha çizebilirdin bizi daha güzel hayallerinde, ben seni yüzüme gözüme içime çizdim. içim seninle dolu, içimde denizler var. içime akan sesinin bedelini suskunluğumla ödedim, çünkü ne kadar seversen sev beni hiç bir söz seni inandıramayacak biliyorum. kestane gözlerine, sonsuz döngüde kaybolan buklelerine bakıyorum. bir anda dönüp gitme yine, birlikte bir vapura bineriz. falına baktırırsın, kısmetin çıkar, belki sen de onu seversin. deniz kenarında bir kez daha yürürüz, karanlıkta baş başa kalırız, korkmayız.. duaların, kabuslarını kovar. gözlerim gözlerinden geçen yağmurlu bir yol bulur, ellerim ellerinin sıcaklığının takibinde, nereye dönsem hep seni arar... içim seninle dolu, içimde gemiler var...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tuncay Kahraman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |